Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Zorg voor Nederlands sprekende nazorg. In mijn geval had ik / zou ik het heel fijn vinden om de restpunten op te kunnen lossen met iemand die taal goed beheerst.

Verschillende stenen zijn tijdens het injecteren naar achteren geschoven de spouw in.

Wat viel u in positieve zin op?

Uitvoering ging snel, monteurs stapten na twee uur alweer in de auto.

Wouter Assink

Planning niet op basis van dagdelen tussen bv. 13:00 en 17:00, maar het tijdsbestek kleiner maken. Bv tussen 13:00 en 15:00. Dan kan er met eigen werk rekening gehouden

Goed geïnformeerd door vertegenwoordiger en netjes geleverd door de medewerkers, meldde zich dat hij er wat sneller kon zijn dan de afgesproken tijd. Keurig opgelost!

Wat viel u in positieve zin op?

Eerlijk antwoord op al mijn vragen. Installateurs werkten snel en netjes

Smit

Nette afwerking

Vriendelijke mensen en netjes afgewerkt

Net

Wat viel u in positieve zin op?

Heel vriendelijke monteurs die keurig werkten zonder rommel te maken.

goed overleg, redelijke prijzen.

vriendelijk personeel

Wim Kamerman

Meer aandacht besteden aan individuele gevallen en afstemming tussen binnendienst medewerkers verbeteren. Ik kan geen oordeel over monteurs van NI geven omdat Rauwenhorst de uitvoering heeft gedaan.... Meer aandacht besteden aan individuele gevallen en afstemming tussen binnendienst medewerkers verbeteren. Ik kan geen oordeel over monteurs van NI geven omdat Rauwenhorst de uitvoering heeft gedaan. Dat was prima.

Ik ben vanaf juni tot begin november bezig geweest om te laten isoleren. Ik kon, na zes keer bellen, pas iemand aan het verstand brengen dat er eerst een gevel moest worden leeggehaald. Pas nadat de... Ik ben vanaf juni tot begin november bezig geweest om te laten isoleren. Ik kon, na zes keer bellen, pas iemand aan het verstand brengen dat er eerst een gevel moest worden leeggehaald. Pas nadat de expert er aan te pas kwam en de firma Rouwenhorst was ingehuurd zijn er goede adspraken gemaakt. Deze firma heeft zowel het leeghalen als het vullen naar tevredenheid uitgevoerd. Het heeft mij veel erfenis opgeleverd.

Wat viel u in positieve zin op?

De expert heeft goed werk afgeleverd. Hij heeft mij ook richting de binnendienst nog geholpen.

Marjolein Visscher

Ook als het geld al binnen is reageren

Op 17 juli zijn de parels onder de vloer gelegd, op 24 juli hebben we contact opgenomen omdat we zage dat we te weining parels onder de vloer hadden liggen. Op 1 sept is de inspectie geweest en die... Op 17 juli zijn de parels onder de vloer gelegd, op 24 juli hebben we contact opgenomen omdat we zage dat we te weining parels onder de vloer hadden liggen. Op 1 sept is de inspectie geweest en die bevestigde dat. Verschillende mails en telefoontjes "de planning neemt contact met u op". Het is nu 7 november we zitten nog steeds te wachten tot de planning contact met ons op neemt. We zijn meer dan twee maanden verder vanaf inspectie en bijna vier maanden dat de bodemisolatie is gelegd

Wat viel u in positieve zin op?

dat we binnen twee weken de parels onder de vloer hadden, we zeiden nog dat is een goede service

pim neij

Afspraken beter nakomen. en als je ze belt en in de wacht staat heb je geen idee hoeveel wachtende je nog voor je heb.

weet ik niet. eerste keer werd er afgebeld omdat een werknemen ziek was. dat kan gebeuren. de 2de keer kwamen de montuers zonder af bericht niet op dagen. daar ging weer een vrije dag.... de 3de... weet ik niet. eerste keer werd er afgebeld omdat een werknemen ziek was. dat kan gebeuren. de 2de keer kwamen de montuers zonder af bericht niet op dagen. daar ging weer een vrije dag.... de 3de keer kreeg ik geen bericht vooraf met hoe laat ze zouden komen. hiervoor moest ik zelf bellen.

Wat viel u in positieve zin op?

montuer waren vriendelijk en hebben de klus snet geklaard

Jesper Prosje

Communicatie als afspraak niet wordt nagekomen

Niet nakomen afspraken + slechte communicatie.

Snel gewerkt

D.Zeeman

Geen lange wachttijd, werk ziet er goed uit.

Snelle levering en montage