Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Nvt

Duidelijke uitleg , eerlijk

Alles was snel geregeld

Jaap Smits

Sneller reageren en blijkbaar meer aftersales/service beschikbaar stellen om werkzaamheden sneller te kunnen afronden.

eerlijk gezegd niet tevreden wegens slecht weer kon van een gevel de gaten niet gevuld worden na aanbrengen van de isolatie. Door drukte moeten we 5 weken wachten toen is men 1 gat vergeten en de... eerlijk gezegd niet tevreden wegens slecht weer kon van een gevel de gaten niet gevuld worden na aanbrengen van de isolatie. Door drukte moeten we 5 weken wachten toen is men 1 gat vergeten en de gaten zijn veel te donker dus te afwijkend van de bestaande voegen gevuld. Na reclamatie wacht ik ik middels 2 weken op een reactie, dus nee niet tevreden.

niet veel helaas....

N. Hendriksen

Afspraken nakomen en werkzaamheden beter controleren

Zouden om 7,30 beginnen met het isoleren van het kelder plafond en na twee telefoontjes van mij naar de klantenservice kwam de ploeg om 12,30 aan zonder uitleg / excuses waarom ze te laat waren. Ook... Zouden om 7,30 beginnen met het isoleren van het kelder plafond en na twee telefoontjes van mij naar de klantenservice kwam de ploeg om 12,30 aan zonder uitleg / excuses waarom ze te laat waren. Ook zag ik later dat de isolatie stroken niet goed aan elkaar waren geplakt. Ook zag ik de volgende dag dat er water op de keldervloer stond en nat wat speurwerk zag ik dat er een waterafvoer slang die vastgekit zat was losgetrokken en daar liep water uit.

Niets

Nalopen van geboorde gaten

Bij opname een prima gesprek, iets te weinig onderzoek waardoor er eerst een ploeg kwam die niet kon uitvoeren. Daarna de ploeg met korrels. Prima, echter vier gaten open gelaten. Gelukkig had de... Bij opname een prima gesprek, iets te weinig onderzoek waardoor er eerst een ploeg kwam die niet kon uitvoeren. Daarna de ploeg met korrels. Prima, echter vier gaten open gelaten. Gelukkig had de verkoper een reparatie kit achter gelaten.

Vriendelijk snel en correct

Zorg dat monteurs volledig geïnformeerd zijn over hetgeen bij de opname is overeengekomen, en opruimen door monteurs zou ook fijn zijn

goede communicatie, snelle service, uitvoering kan beter op enkele punten

Wat viel u in positieve zin op?

heel snelle levering, en goede communicatie hierover

Koers

Kan ik nog niet, het resultaat moet nog blijken.

Wat viel u in positieve zin op?

Positieve instelling van de 2 mannen, die het werk uitgevoerd hebben.

Door gaan op deze voet.

Omdat wij de uitleg en later de werkzaamheden als prettig hebben ervaren.

Wat viel u in positieve zin op?

Dat alle medewerkers duidelijk en vriendelijk waren.

Snel en goed gedaan

Snel gedaan middagje

Voer zelf het werk uit en reageer op terugbelverzoeken en mail

Jullie voeren de werkzaamheden niet zelf uit en dit was van te voren niet besproken.

Niets

Santema

Dit valt denk ik op te maken uit het verhaal hierboven.

Er zijn een aantal factoren geweest die meespelen voor ons in de beoordeling. Er vanuit gaande dat de isolatie goed is aangebracht en goed zijn werk doet want dat kunnen wij op het blote oog niet... Er zijn een aantal factoren geweest die meespelen voor ons in de beoordeling. Er vanuit gaande dat de isolatie goed is aangebracht en goed zijn werk doet want dat kunnen wij op het blote oog niet beoordelen uiteraard.

Wat erg jammer was is dat er wat stukjes informatie gemist hebben in de weg naar het moment van isoleren toe. Wat wij beiden niet wisten is dat we niet in huis mochten zijn ten tijde van het aanbrengen van de isolatie. Echter was ik alleen thuis (hoogzwanger) met onze peuter en 2 honden. Halsoverkop vertrekken was even een ding dus.

Ik heb toen met 1 van de mannen een tijd afgesproken waarop ik er weer zou zijn en ging toen uit van een soort overdracht, maar helaas waren ze vertrokken toen ik terug kwam. De gang waar de heren gebruik van hebben gemaakt was een bende en ook is er schade aan een muur gemaakt (een gekleurde muur waar een stukje uit is nu).

Wij hadden ook geen idee van de sterke geur die zeker een week in huis heeft gehangen dus dat was voor ons wel de kers op de taart.

Afgelopen week ontvingen wij de factuur van bijna 2900 euro maar het is een dubbel gevoel om deze te betalen gezien de manier van geleverde diensten en afwerking.. wij zijn geen pietluttige mensen maar alles bij elkaar geeft er een ietwat negatieve draai aan.

Voor ons wel een reden om geen positieve review achter te laten op internet of via mond op mond reclame.

Reactie Nederland Isoleert:

Dit is inderdaad erg vervelend dat dit zo is gelopen, maar ivm de dampen die van het isolatie materiaal afkomen is het voor de gezondheid niet goed om daarin te blijven. Wij nemen deze feedback mee... Dit is inderdaad erg vervelend dat dit zo is gelopen, maar ivm de dampen die van het isolatie materiaal afkomen is het voor de gezondheid niet goed om daarin te blijven. Wij nemen deze feedback mee om onze voorlichting te verbeteren.