Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Peter Bos

werken netjes snel en de isolatie is effectief

Wat viel u in positieve zin op?

snelheid en netheid van de werkzaamheden

Will Florisson

Reactie Nederland Isoleert:

Fijn dat u zo tevreden bent over onze diensten. Bedankt voor uw vertrouwen in Nederland Isoleert.

Goede en duidelijke informatie. Vriendelijke adviseur

Fijn contact medewerkers

Belger

goed geregeld

netjes afgehandeld

Dick de Koning

Bij mij was vast een stukje gedaan (vulling planning). Prima, maar daarna werd het stil. Na een mailtje van mijn kant werd wel direct een afspraak gemaakt om de klus af te maken. Tip: plan direct... Bij mij was vast een stukje gedaan (vulling planning). Prima, maar daarna werd het stil. Na een mailtje van mijn kant werd wel direct een afspraak gemaakt om de klus af te maken. Tip: plan direct een vervolgafspraak in.

betrouwbaar en redelijke wachttijden

Wat viel u in positieve zin op?

monteurs vonden de kleur van de voegvulling in enkele gaten niet helemaal matchen en pasten dit eigener beweging aan

Telefoon sneller opnemen

Netjes werken

Edith

Monteurs niet echt spraakzaam

Netjes gedaan, veel geld

Vakmanschap

H Vossebelt

Persoonlijk contact inplaats van de computer ellende

De firma Nederland isoleert reageert op geen enkele telefoon of mail gesprek
Nu 1 isolatie voorziening laten doen maar de 2e Voorziening zal denk wel niet komen. We wachten af

Wat viel u in positieve zin op?

Goed gesprek gehad met de vertegenwoordiger

De adviseur had niet de juiste instructies aan de monteurs gegeven. Het zou voor de monteurs veel beter werkbaar zijn als ze de juiste informatie kregen. Dan komen ze niet voor verrassingen te staan... De adviseur had niet de juiste instructies aan de monteurs gegeven. Het zou voor de monteurs veel beter werkbaar zijn als ze de juiste informatie kregen. Dan komen ze niet voor verrassingen te staan en hoeven ze in veel gevallen niet opnieuw een afspraak te maken om te komen isoleren.

Negatief: Nederland Isoleert is bijna niet telefonisch bereikbaar.
Positief: Uw collega's die mijn huis geïsoleerd hebben, zijn echt toppers!

Wat viel u in positieve zin op?

De klantvriendelijkheid en vakmanschap/uitleg van de monteurs.

Duidelijkheid geven als een tijdstip of afspraak veranderd

Ik zou Nederland isoleert aanbevelen vanwege de snelheid van werken.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid van het installeren van de isolatie.