Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Betere telefonische bereikbaarheid: er wordt niet opgenomen (te druk?) en er speelt ook geen bandje met info over hoe lang etc

Vlotte afhandeling, uitgebreide informatie thuis, al het geregel in 1 x

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de adviseur een stapje verder wilde lopen en voor mij de muurisolatie heeft gecontroleerd

Je niet laten tekekenen op een wit scherm op telefoon zonder te zien wat je tekend en beloofde foto enof filmpje ook doorsturen. monteur gaf aan dat hij dit vanuit auto zou doen nooit ontvangen .... Je niet laten tekekenen op een wit scherm op telefoon zonder te zien wat je tekend en beloofde foto enof filmpje ook doorsturen. monteur gaf aan dat hij dit vanuit auto zou doen nooit ontvangen . komt niet goed over.

Wat viel u in positieve zin op?

dat alles snel geregelt was en op afspraak

E.C. Antheunisse

Ik moest best lang wachten omdat jullie niet veel in Zeeland komen. Dat zou beter kunnen al snap ik dit wel qua planning enzo.

Vanaf het adviesgesprek tot aan de uitvoering is echt alles TOP geregeld. Duidelijke voorlichting, afspraken en communicatie. De teams die het werk hebben uitgevoerd waren vriendelijk en heel... Vanaf het adviesgesprek tot aan de uitvoering is echt alles TOP geregeld. Duidelijke voorlichting, afspraken en communicatie. De teams die het werk hebben uitgevoerd waren vriendelijk en heel correct en hebben de omgeving erg netjes achtergelaten ! Van alles zijn foto's gemaakt en er is een compleet dossier opgeleverd.

Wat viel u in positieve zin op?

de vriendelijkheid en correctheid van de teams die het werk hebben uitgevoerd.

Zorg dat jullie meer mensen aan de telefoon hebben, ik moest vaak te lang wachten (dat geeft een onbetrouwbaar gevoel). En zorg dat de mail communicatie beter loopt, duidelijke mail adressen en... Zorg dat jullie meer mensen aan de telefoon hebben, ik moest vaak te lang wachten (dat geeft een onbetrouwbaar gevoel). En zorg dat de mail communicatie beter loopt, duidelijke mail adressen en ownership over je klanten.

kwaliteitswerk en nette monteurs, aardig ook. ik kon snel een afspraak maken. De isolatie expert was ook duidelijk en hulpvaardig. De klantenservice kan een stuk beter en sneller. De automatisering... kwaliteitswerk en nette monteurs, aardig ook. ik kon snel een afspraak maken. De isolatie expert was ook duidelijk en hulpvaardig. De klantenservice kan een stuk beter en sneller. De automatisering werkt niet naar behoren.

goed en hulpvaardig personeel

Afstemmen van afspraken tussen vaklui / kantoor moet echt beter. We moesten overal zelf achteraan, kregen nooit terugkoppeling wanneer dit beloofd werd.

Alles is vrij snel geregeld en de vaklui waren top. De communicatie van het hoofdkantoor/klantenservice liet veel te wensen over. We moesten iedere keer zelf achter informatie en afspraken aan. En... Alles is vrij snel geregeld en de vaklui waren top. De communicatie van het hoofdkantoor/klantenservice liet veel te wensen over. We moesten iedere keer zelf achter informatie en afspraken aan. En vaak wist niemand waar het over ging.

Vriendelijkheid & professionaliteit van vaklui

Eerder contact opnemen met klant nadat deze de werkopdracht heeft bevestigd.

Duidelijke informatie, goed advies.

Wat viel u in positieve zin op?

Onderlinge werkoverdracht bij de medewerkers.
Alles wordt keurig opgeruimd.

Marion

Snelle en vriendelijke service

Niet iets speciaals

Kasper

Wat meer uitleg over isolatie in combinatie met vloerverwarming: welke Rd waarde is hiervoor nodig bijv en is de "standaard" dikte pif folie hier goed genoeg voor? Inmiddels is me duidelijk dat R... Wat meer uitleg over isolatie in combinatie met vloerverwarming: welke Rd waarde is hiervoor nodig bijv en is de "standaard" dikte pif folie hier goed genoeg voor? Inmiddels is me duidelijk dat R 3.5 met betonnen vloer goed genoeg is, maar vond het als leek moeilijk te begrijpen dat dikker materiaal / hogere R waarde het niet nodig was

De expert die kwam opmeten was betrouwbaar (ondanks mijn aandringen of we niet dikker materiaal nodig hadden, bleef hij bij zijn eerste advies omdat het dikkere materiaal te weinig effect zou hebben)

Wat viel u in positieve zin op?

Zeer bekwame en vriendelijke monteurs. Heel beleefd en werkten ontzettend hard. Dachten ook mee (legden nog een afdeklaag op de bodem omdat ze toch merkte dat het wat vochtig was, ondanks dat bij de... Zeer bekwame en vriendelijke monteurs. Heel beleefd en werkten ontzettend hard. Dachten ook mee (legden nog een afdeklaag op de bodem omdat ze toch merkte dat het wat vochtig was, ondanks dat bij de opmeting niet geconstateerd was in een drogere periode)

Alfred

Goed bevallen

Netjes gewerkt

J.Pals

Mail lezen, beantwoorden en afspraken nakomen

Valse voorlichting, niet nakomen van afspraken, duur, onbetrouwbaar

Niks