Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

M.Mantel

Snelle service, vriendelijk personeel, goede kwaliteit.

Snelle service

Betere informatieverstrekking over de gevolgen van het schoonmaken van de spouw en de benodigde werkzaamheden die voorafgaand en nadien verwacht kunnen worden.

Het schoonmaken van de spouw heeft veel overlast veroorzaakt, zowel bij ons thuis als bij de buren. Van de gevolgen daarvan zijn we vooraf zeer onvoldoende op de hoogte gesteld. De... Het schoonmaken van de spouw heeft veel overlast veroorzaakt, zowel bij ons thuis als bij de buren. Van de gevolgen daarvan zijn we vooraf zeer onvoldoende op de hoogte gesteld. De schoonmaakwerkzaamheden daarna waren zeer intensief en langdurig. Het verspreide spouwresidu is ook zeer ongezond voor bewoners en omgeving. Als wij ons daarop hadden kunnen voorbereiden zou dat veel ergernis, werk en misverstand hebben kunnen voorkomen. U moet daar heel urgent iets aan doen in de voorlichting, want uw nalatigheden in dezen vind ik geen reclame voor uw organisatie.

Ook de zichtbare afwerking (kleur) van de boorgaten en verwijderde stenen zijn niet naar genoegen!

Wat viel u in positieve zin op?

Aanvankelijke voorlichting kwam heel positief over.

Jan de Groot

Netjes gewerkt. Foto's gemaakt van de kruipruimte isolatie over hoe het er achteraf uitziet.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelheid van levering. Goede afspraken kunnen maken en die vooral ook nakomen.

Ga zo door.

Zeer correcte medewerkers. Voor zover ook kan beoordelen erg vakkundig.

Wat viel u in positieve zin op?

Vriendelijkheid en zeer correct gedrag van de monteurs.

Niet aanbevelen:
* Duurde lang voor ze moesten komen, en uiteindelijk is het werk gedaan door een onderaannemer.
* Schade aan de woning, steen op de hoek uit de muur. Nier gemeld, maar...
Niet aanbevelen:
* Schade aan de woning, steen op de hoek uit de muur. Nier gemeld, maar later gevonden. Bij de buren hebben ze een ruit gebroken.
* heel de tuin lag vol korrels

Wat viel u in positieve zin op?

Beter bereik van planner, eerder info omtrent tijdstip werkzaamheden

Snelle offerte, redelijk geprijsd, jammer planner niet te bereiken

Wat viel u in positieve zin op?

Prettige vertegenwoordiger, deskundige medewerkers, nette afwerking

Ramon Grotens

Communicatie. Het werk is voor jullie standaard maar voor mij als woningeigenaar is alles nieuw en weet ik niet zo goed wat ik kan verwachten. Ik denk dat het goed is om een beeld te schetsen wat er... Communicatie. Het werk is voor jullie standaard maar voor mij als woningeigenaar is alles nieuw en weet ik niet zo goed wat ik kan verwachten. Ik denk dat het goed is om een beeld te schetsen wat er gaat gebeuren en wat voor een impact dat heeft op het huishouden die dag.

Ook de communicatie bij afwijkingen moet beter. Ik heb 3x gebeld en jullie mensen wisten niet wat er aan de hand was. Op de dag dat jullie langs zouden komen bleek dat het "technisch onmogelijk" was. Dat is onacceptabel voor een professioneel bedrijf.

ik wacht trouwens nog steeds op een belletje om dit even uit te praten...

Wat viel u in positieve zin op?

de monteur was erg meedenkend en oplossingsgericht. Ondanks wat tegenslagen waar hij niet heel veel aan kon doen heeft hij het toch goed en netjes opgelost.

Zend ook per SMS een bericht over de opgenomen contactgegevens.

Snelle uitvoering, maar helaas gebrekkige communicatie. Lange wachttijd bij telefonisch contact, foutieve opname mailadres na telefonisch contact. Verbetersuggestie: zend behalve per mail ook per... Snelle uitvoering, maar helaas gebrekkige communicatie. Lange wachttijd bij telefonisch contact, foutieve opname mailadres na telefonisch contact. Verbetersuggestie: zend behalve per mail ook per SMS een bericht met de opgenomen gegevens.

Wat viel u in positieve zin op?

Snelle uitvoering. In goed 2 uur waren bij mij en mijn buren 2 x 39m2 vloerisolatie aangebracht. Alles netjes achtergelaten.

Marcel Hendriks

Professioneel en beleefd

Wat viel u in positieve zin op?

Beleefdheid van de medewerkers (adviseur en monteurs)

Vakkundigheid

Wat viel u in positieve zin op?

Goede uitleg over de werkzaamheden