Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Jan van den berg

Betere telefonische bereikbaarheid

informatie en service goed
bereikbaarheid minder

Wat viel u in positieve zin op?

respect voor de jongens voor d werkzaamheden in de kruipruimte voor vloerisolatie

Isoleer niet in woningen met gebrekkige muren

Op 16 november 2021 bij mij de spouwmuur geisoleerd. Met de informatie die ik nu heb had dit nooit mogen gebeuren. De scheuren in de muur en de lekke voegen hadden bij Nederland Isoleert alarmbellen... Op 16 november 2021 bij mij de spouwmuur geisoleerd. Met de informatie die ik nu heb had dit nooit mogen gebeuren. De scheuren in de muur en de lekke voegen hadden bij Nederland Isoleert alarmbellen moeten doen afgaan. Nu heb ik van zowel de ongediertebestrijder als een erkend metselaar te horen gekregen dat de isolatie zinloos was en Nederland Isoleert hier eerlijk over had moeten zijn. Wol (minerale glaswol HR++ van Knauf Supafil Insulation) is door het vocht dat door de muur is gekomen (vanwege de scheuren) al naar beneden gevallen. Daarnaast is er dusdanig grof te werk gegaan dat aan de binnekant van de woning het stucwerk is gaan scheuren. Ik reken op compensatie

niets

Marleen Bel-Broersma

Betere communicatie naar elkaar en naar de klant.

Er komt een 'expert' op bezoek die verteld dat vloerisolatie wél kan maar spouwmuurisolatie niet. We maken een afspraak voor de vloerisolatie. Mede daardoor besluiten we voor vloerverwarming te... Er komt een 'expert' op bezoek die verteld dat vloerisolatie wél kan maar spouwmuurisolatie niet. We maken een afspraak voor de vloerisolatie. Mede daardoor besluiten we voor vloerverwarming te kiezen. Op de dag dat onze vloerisolatie geplaatst zou worden is na één blik van de werklui onder de vloer blijkbaar direct duidelijk dat we geen vloerisolatie kunnen krijgen ivm te kleine kruipruimte. Er zou nog contact met ons opgenomen worden hierover. Dit is niet gebeurd.
Vervolgens komt er twee weken later iemand langs om roosters te plaatsen. Wij snappen hier niks van en na het verhaal uitgelegd te hebben (geen vloerisolatie mogelijk) zegt deze man (nadat hij onder de vloer heeft gekeken) dat de vloerisolatie wél kan. Wederom zou er weer contact met ons opgenomen worden. Ook dit is niet gebeurd.
Een vloerverwarming (zonder isolatie) en twee vrije dagen opgenomen van werk later zitten we nog altijd zonder isolatie. Ook kunnen we mede hierdoor geen subsidie terugkrijgen van alle nieuwe ramen die we geplaatst hebben omdat dit alleen icm isolatie kan.
Laatst hebben we een seconde opinie gevraagd bij een ander bedrijf en die concludeerde dat de vloerisolatie niet kan maar de spouwmuurisolatie wél.... ze hebben ruim 30 jaar ervaring en hiermee gaan we dan maar in zee.
Krijgen we deze week ook nog eens een factuur toegestuurd van de vloerisolatie terwijl er niks gedaan is bij ons!! Het heeft ons alleen maar tijd, geld en frustratie gekost!

NIKS WAS POSITIEF!

Bisseling

Afspraken beter nakomen

deskundige heeft puin tussen spouwmuur over het hoofd gezien Dit is vastgesteld door de monteur
Heb daarna 4 maal moeten bellen voordat de deskundige contact opnam . Daarna is het soepel verlopen

monteurs zijn goed

Astrid vermeulen

Verbeter de communicatie tussen kantoor en monteur, kom beloofde afspraken na, los gemaakte schade netjes op. Up date je ict zodat afsraken en fotos niet verdwijnen.

Afspraken worden niet nagekomen, communicatie tussen afspraakbalie en personeel functioneerd niet. Beloofde fotos zijn kwijt, duurt 2 maanden voordat er een factuur is. Ontstane schade door... Afspraken worden niet nagekomen, communicatie tussen afspraakbalie en personeel functioneerd niet. Beloofde fotos zijn kwijt, duurt 2 maanden voordat er een factuur is. Ontstane schade door werzaamheden nog steeds niet opgelost.

Wat viel u in positieve zin op?

Advies gesprek was duidelijk.

V Drie

Neem fatsoenlijk contact met iemand op wanneer iets anders lijkt te gaan dan gepland.

Geen communicatie mee mogelijk, na fout van hun kant.

Niets

Peter Musman

Kom jullie afspraken na! of maak zo snel mogelijk een nieuwe....

moeilijk om een afspraak te maken, wordt steeds gecanceld aan jullie kant....

Wat viel u in positieve zin op?

de monteurs wisten waar ze ze het over hadden

Patrick Springer

Isoleren van de woning is een kostbaar iets. Het zou leuk zijn als degenen die de installatie doen, iets meer uitleg geven over de installatie van de isolatie. Niet alleen even snel een filmpje... Isoleren van de woning is een kostbaar iets. Het zou leuk zijn als degenen die de installatie doen, iets meer uitleg geven over de installatie van de isolatie. Niet alleen even snel een filmpje laten zien, en dan haastig vertrekken.

Goede informatie vooraf ontvangen, enige minpuntje vonden wij toch wel de onpersoonlijke benadering van de mensen die de isolatie kwamen aanbrengen. Zeer slecht Nederlands en /of Engels sprekend.... Goede informatie vooraf ontvangen, enige minpuntje vonden wij toch wel de onpersoonlijke benadering van de mensen die de isolatie kwamen aanbrengen. Zeer slecht Nederlands en /of Engels sprekend. Deden hun 'ding' en waren weg.

Wat viel u in positieve zin op?

Het 'intake' gesprek met de expert was voor ons van doorslaggevend belang. Zeer vriendelijke man. Legde alles ook zeer duidelijk uit.

Herrebout / Van Roijen

Vooral betere communicatie. De uitvoerders hadden een verkeerd beeld van de situatie en waren niet geïnformeerd over onze wensen.

Wat ook heel slecht was: na de offerte op 27 juli konden...

Wat ook heel slecht was: na de offerte op 27 juli konden we via internet data voor de uitvoering te geven. Dat hebben we per omgaande gedaan. Na twee maanden kwam er nog geen bericht over de datum van de uitvoering (terwijl bij de offerte gemeld was dat de uitvoering binnen 6 weken zou worden gedaan).

Pas nadat we gemaild en gebeld hebben kregen we bericht dat we ingepland zouden gaan worden. Uiteindelijk werd dit 6 oktober.

We zouden via een SMS bericht krijgen op welk dagdeel de uitvoerders zouden komen: is niet gebeurd.

Na uitvoering hebben we meldeing gemaakt van onze teleurstelling over deze gang van zaken. Reactie hierop: niets.

Echt heel teleeurstellend.

Heel gebrekkige communicatie, naar de klant en intern

Wat viel u in positieve zin op?

Dat de (ingehuurde) uitvoerders van de spouwmuurisolatie de installatie snel en goed uitvoerden en deskundiger waren dan de opname van de offerte door Ned. Iso.

Misschien aangeven wat er van de klant verwacht wordt?

Wat viel u in positieve zin op?

goed, netjes en snel gewerkt. zoals vooraf gevraagd en toegezegd
sprak een van de "buitenlandse " werknemers goed Nederland.