Duidelijkheid van de verstrekte informatie
7.8/10
Kennis en professionaliteit
7.8/10
Bekwaamheid van de monteurs van Nederland Isoleert
Uitleg die u kreeg over de installatie
Vriendelijkheid van de medewerkers van Nederland Isoleert
Nakomen van afspraken
7.4/10

Communicatie rondom planning was dramatisch

Planning is 3x misgegaan, zonder enige communicatie vanuit jullie. We hebben er telkens zelf over moeten bellen. Heeft 6 vrije dagen gekost. Er is niet opgeleverd. Ook niet over teruggebeld. Kon... Planning is 3x misgegaan, zonder enige communicatie vanuit jullie. We hebben er telkens zelf over moeten bellen. Heeft 6 vrije dagen gekost. Er is niet opgeleverd. Ook niet over teruggebeld. Kon allemaal niet slechter. Ik heb voor jullie gekozen ivm snelheid en was uiteindelijk veel slechter af in de tijd. Daarnaast werd verteld dat de spouwmuur verder schoongemaakt moest worden, dat bleek niet zo te zijn. Daardoor verliep de planning nog slechter

Wat viel u in positieve zin op?

helaas niets, alleen de eerste persoon die in juli de spouwmuur kwam schoonmaken was ok

Cindy

Werk met vaste mensen. Ik kreeg Duitse mensen de boel installeren. En achteraf dus niet goed. Verder kreeg ik een inspecteur op eigen verzoek, terwijl dat eigenlijk bij de service hoorde, die alles... Werk met vaste mensen. Ik kreeg Duitse mensen de boel installeren. En achteraf dus niet goed. Verder kreeg ik een inspecteur op eigen verzoek, terwijl dat eigenlijk bij de service hoorde, die alles goed gedaan vond terwijl nog geen maand later de werkers die toevallig in de kruipruimte moesten zijn zagen dat alles loshing. Dat betekent dat de inspecteur dus liegt en helemaal geen inspectie doet op waarheid of dat het enige inhoud heeft. Dat betekent dat je dus belazerd word als klant door Nederland isoleert

Na 4 maanden was de isolatie al stuk en hangt het op de vloer. Kostenpost van 3000 euro voor hangend plastic. Ik wacht nu op herstel. "Als dat er al komt"

Wat viel u in positieve zin op?

Niets. Geen afspraak werd na de klus waargemaakt

Wat viel u in positieve zin op?

De monteurs waren vriendelijk en deden hun werk, in mijn ogen, goed.

Koos

Nvt

Netjes gewerkt conform afspraken. Uitleg ter plaatse gegeven. Ook e.e.a. weer netjes achtergelaten.

Wat viel u in positieve zin op?

Netjes gewerkt en ook weer netjes achtergelaten.

Anneke van Beekhuizen

Betere onderlinge communicatie.

Er is nogal wat misgegaan, miscommunicaties, gemengde signalen en vertragingen. Uiteindelijk is het goed gekomen al vind ik de afwerking niet echt netjes.

Wat viel u in positieve zin op?

Het is uiteindelijk goed gekomen.

Louis Bos

Nvt

Komen afspraak netjes na en zijn keurig op tijd!
Leveren net werk en zeer vriendelijk personeel.

nvt

H. de Graaff

Korte lijnen, snelle afspraken.

Wat viel u in positieve zin op?

De snelheid van handelen professioneel en netjes

Juiste berekeningen maken zodat je niet voor onaangename verrassingen komt te staan.

De isolatie van de kruipruimte was niet goed ingemeten daardoor klopte de offerte niet. Een gedeelte van de kruipruimte werd door de uitvoerende firma dus niet geïsoleerd! Ik heb hierover gemaild... De isolatie van de kruipruimte was niet goed ingemeten daardoor klopte de offerte niet. Een gedeelte van de kruipruimte werd door de uitvoerende firma dus niet geïsoleerd! Ik heb hierover gemaild echter geen antwoord ontvangen!!

Vriendelijke benadering.

Betere administratie: eerst dus 2x gebeld (zie hierboven) en de dag na installatie ontving ik een mail dat Nederland Isoleert het jammer vond dat ik de offerte had afgezegd.

Werkzaamheden goed gedaan. Nadeel vond ik dat ik 2x gebeld ben of de werkers op dat moment bij mij langs konden komen terwijl ik al met de adviseur had afgesproken dat dat niet kon. Mensen aan de... Werkzaamheden goed gedaan. Nadeel vond ik dat ik 2x gebeld ben of de werkers op dat moment bij mij langs konden komen terwijl ik al met de adviseur had afgesproken dat dat niet kon. Mensen aan de telefoon waren niet heel vriendelijke.

Snel, professionele installatie

D.Veel

Wel vond ik het jammer dat het bedrijf helemaal aan de andere kant van Nederland zat. Ze moesten uren reizen om bij mij te komen. Een lokaal bedrijf was makkelijker geweest. Ook gezien uit milieu... Wel vond ik het jammer dat het bedrijf helemaal aan de andere kant van Nederland zat. Ze moesten uren reizen om bij mij te komen. Een lokaal bedrijf was makkelijker geweest. Ook gezien uit milieu opzicht.

Alles wordt voor je geregeld en je hoeft zelf geen bedrijf te zoeken.

Wat viel u in positieve zin op?

De mannen werkten hard,snel en netjes.