Klant

Goede service; deskundige, hulpzame, vriendelijke verkoopster.

Boxspring compleet

Carolien

Super goede ervaring!!

Wat heeft u gekocht?

Een Electrische Boxspring van Velda voor ons zelf...... En een Hälsing Boxspring Vlak voor onze zoon.

de vries

Gisteren gekocht en waren eigen niet eens opzoek. Maar toch een mooie box gebonden. Heb alleen nog een vraagje weet niet of dat hier kan of via service. Ik wil graag toch verlichting erbij ? In... Gisteren gekocht en waren eigen niet eens opzoek. Maar toch een mooie box gebonden. Heb alleen nog een vraagje weet niet of dat hier kan of via service. Ik wil graag toch verlichting erbij ? In iedrr geval julloe srrvice is goed mvg marcel de vries

Velda box

Nicol

Wij hebben een zeer goede ervaring met het Nederlands Slaapcentrum, hun personeel en de leveringen.

Wat heeft u gekocht?

Een Boxspring van Hälsing een prachtige Kledingkast en 2 nachtkastjes. Alles perfect op elkaar afgestemd.

Smitjes

Nadat we al weken opzoek waren naar een boxspring zijn we uiteindelijk hier geslaagd. Wij zijn vriendelijk geholpen en er werd alle tijd genomen. We voelden ons zelfs schuldig het was namelijk... Nadat we al weken opzoek waren naar een boxspring zijn we uiteindelijk hier geslaagd. Wij zijn vriendelijk geholpen en er werd alle tijd genomen. We voelden ons zelfs schuldig het was namelijk redelijk druk en de verkoper nam gewoon echt de tijd voor ons en had tussendoor nog een klant geholpen omdat we nog niet wisten wat we wilden. Uiteindelijk heeft de verkoper ons over de streep gehaald door alle voordelen op te sommen waarom bij het slaapcentrum te kopen en daar had hij wel een punt. We kwamen eigenlijk voor een ledikant maar een boxspring heeft zoveel meer voordelen.

Wat heeft u gekocht?

Wij hebben een Halsing 4000 gekocht elektrisch met in en uitstap verlichting en een super mooi dekbed van Riviera Maison.

blezer

Echt fantastisch geholpen en alle bruikbare info gekregen

Een halsing 8000 en een classic voor mijn zoon

m. wilms

Wij hebben in juni een electrische boxspring gekocht.
Onze ervaring met het nederlands slaapcentrum is zeer goed, we zijn goed geholpen en goed geadviseerd.
Wat wij heel belangrijk...
Wij hebben in juni een electrische boxspring gekocht.
Wat wij heel belangrijk vinden is dat het daar niet opdringerig gaat maar heel gemoedelijk allemaal.
Ook een pluim voor de aardige monteurs.
Het kwam ook nog eerder dan verwacht dat was een leuke meevaller. Vanavond weer vroeg naar bed...……..bedankt

een halsing 8800 electrisch

Elisabeth

Uitstekend!

Wat heeft u gekocht?

Hoog Laag bed voor mijn ouders van het merk Hälsing..

Maria

Zeer goed!

Wat heeft u gekocht?

Een Boxspring van het merk Hälsing!

Danielle

Top geslaagd hier. Ik ben hier goed geholpen met een eerlijke uitleg en advies. Boxspring was netjes afgeleverd. Ontbrak een paar dingen maar was naderhand snel opgelost. Super

Deelbare boxspring