Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Flach

Je haar laten knippen is voor mij een moment van genieten en aandacht krijgen. Even gezellig een babbel tijdens de behandeling. Hier zijn de leerlingen voortdurend met elkaar aan het kletsen, zeker... Je haar laten knippen is voor mij een moment van genieten en aandacht krijgen. Even gezellig een babbel tijdens de behandeling. Hier zijn de leerlingen voortdurend met elkaar aan het kletsen, zeker bij het wassen.
Mijn haar werd gewassen met enorm veel shampoo, maar alleen bovenop, langs de oren en onderkant niet. Het masker werd er in gezet maar er werd niets bij verteld. De kapster ging met collega's staan kletsen.
De kapster knipte mijn haar maar was totaal niet geïnteresseerd in mij als persoon.

Vriendelijk begroet bij binnenkomst.

mevrouw Hunink

Heel plezierig

Hoed

heer Herremans

Luisteren naar wens van klant

Rody

Prima geknipt

Rustige sfeer, mooie locatie, goed toezicht op knipwerk

mevrouw Hoogendoorn

Heel goed

Hele goede leerling die mij knipte.
Begreep gelijk bij mijn uitleg hoe ik het geknipt wilde hebben. Gaf nog tips qua haarverzorging.
Alles tezamen dacht ik dat ze 2e jaars leerlingen was...
Hele goede leerling die mij knipte.
Alles tezamen dacht ik dat ze 2e jaars leerlingen was maar bleek 1ste jaars te zijn.
Was een topper dus met liefde voor het vak.

dhr.vis

Het is mijn eerste bezoek aan de kappersakademie geweest. Het is mij goed bevallen en voor herhaling vatbaar.

Vriendelijk en betrokken.

heer Hensing

Het was de eerste keer dat ik kwam. Maar een leuke ervaring. Ik kom zeker nog een keer.

Ruime opzet, komr professioneel over.

mevrouw Heerschop

Prima geholpen, vriendelijk te woord gestaan.

Nee, niet echt

Mevr. de Schot-Plasschaert

Uitstekend

Vriendelijkheid en begeleiding door docenten die de leerlingen duidelijke adviezen geven en meedenken met de klant