Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer Holthuis

Sinds twee jaar bezoek ik de kappersakademie. Ik vind het een mooi concept. Geknipt worden door studenten onder supervisie van twee docenten. Tot nog toe louter goede ervaringen. Naast een prettige... Sinds twee jaar bezoek ik de kappersakademie. Ik vind het een mooi concept. Geknipt worden door studenten onder supervisie van twee docenten. Tot nog toe louter goede ervaringen. Naast een prettige ontvangst voor een nette prijs keurig geknipt te worden. Ik beveel de kappersakademie dan ook van harte aan.

Gewoon vriendelijk en correct ontvangen

heer Leeuwenkamp

Netjes geholpen door de student, ze mocht van mij improviseren gezien mijn haar erg lang was +10cm en er veel af mocht. heeft dit uitstekend gedaan. ze vond het eerst best spannend omdat ik geen... Netjes geholpen door de student, ze mocht van mij improviseren gezien mijn haar erg lang was +10cm en er veel af mocht. heeft dit uitstekend gedaan. ze vond het eerst best spannend omdat ik geen model aangaf hoe ik het wilde hebben.

improvisatie en aangeven wat ze deed.

mevrouw Altena

Het was goed. De studente was aardig en nauwkeurig. Het was wel erg druk in de salon waardoor het erg lang duurde tot dat de docent langs kon komen. Ik had gelukkig geen haast.

Vriendelijk nauwkeurig

heer De Boo

Kapster deed het heel prima en rustig. Ze wist dat ik hoofdpijn had en hield daar rekening mee.

Maar vergat me wel koffie aan te bieden. Dat had mijn hoofdpijn wel geholpen.

Maar vergat me wel koffie aan te bieden. Dat had mijn hoofdpijn wel geholpen.

Maar ik schrijf dit natuurlijk niet uit kritiek, maar om te laten weten dat deze service ook belangrijk in haar functie is😉. Verder deed ze het Top.

Zie 1e commentaar

mevrouw van den Bos

Vlot, prettig en uitstekend geknipt

Luisteren naar wensen

heer Van Der Waard

Top

Rust

mevrouw K.S.

Zeer goed

Aandacht van zowel student als docent

Roos

Leuk om geknipt te worden door mensen die je in de spiegel persoonlijk ziet groeien!

De motivatie bij de kapster om te leren

mevrouw van der Voort

Ik kom al vanaf het begin bij de kappersacademie en ben nog steeds tevreden.

Er staat altijd iemand om je te helpen en doen dit op een vriendelijke manier. Als het niet lukt om in de computer een afspraak te maken halen ze er snel iemand bij die kan helpen. Dus je hoeft niet... Er staat altijd iemand om je te helpen en doen dit op een vriendelijke manier. Als het niet lukt om in de computer een afspraak te maken halen ze er snel iemand bij die kan helpen. Dus je hoeft niet lang te wachten. Dat is fijn. Maar ook merk je dat er een saamhorigheid is om elkaar te helpen, wat de sfeer ten goede komt.

mevrouw Kamminga

Prima ervaring weer in alle opzichten

Vriendelijk, zowel verbaal als handelend! Thee!