Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw van Marle-Keijser

Heel tevreden! Ik ging met een mislukt kapsel naar de salon en gelukkig was met naar huis gaan mijn haar weer zoals ik het gewend was! High lights vakkundig gezet! Zeer tevreden!

Vriendelijk allemaal!

heer Olde Meule

Ik ben tevreden. Kapsel is goed geworden, mede vanwege de controle en advies van de docent. de totale knipbeurt duurt hierdoor wel iets langer.

Afspraak werd snel gevonden en ik kon plaatsnemen in de wachtruimte.

heer Noijen

Goede ervaring

Afspraak was snel geregeld

mevrouw hazewinkel

Uitstekend

vriendelijk en snel geholpen

mevrouw Feenstra

Ik kom hier sinds een paar jaar en ik word altijd vriendelijk en goed geholpen. Dit keer duurde het wachten op de docent alleen wel extreem lang, vond ik. Tot 3x toe (opstart, check en daarna nog... Ik kom hier sinds een paar jaar en ik word altijd vriendelijk en goed geholpen. Dit keer duurde het wachten op de docent alleen wel extreem lang, vond ik. Tot 3x toe (opstart, check en daarna nog een check), zodat ik er wel wat chagrijnig van werd.. (1h15 voor enkel puntjes knippen)

Netjes, iedereen is vriendelijk en behulpzaam en de 'eagerness' van de studenten om het graag goed te doen

mevrouw Mourik

Vriendelijkheid

mevrouw Peeters

Altijd goed!

Ik ging van lang naar een slordig gesneden bob, heeft Hannah keurig in etappes gedaan zoals de docent aangaf. Niet te kort in een keer. Snijden is een extra lastige discipline dus extra knap. Ik was... Ik ging van lang naar een slordig gesneden bob, heeft Hannah keurig in etappes gedaan zoals de docent aangaf. Niet te kort in een keer. Snijden is een extra lastige discipline dus extra knap. Ik was de lastige klant die zei dat het korter mocht en wilder, ik heb het Hannah niet makkelijker gemaakt. Maar ze bleef heel rustig en vroeg hulp. Ze wilde het zo goed doen, heel lief!

mevrouw Collast

Top!

Goede sfeer, goede docente, goede kapster

mevrouw Snoei

Gisteren voor het eerst mijn haar laten knippen/verven bij de Nederlandse Kappersakademie. Hele goede ervaring! Student Jade vroeg uitgebereid naar mijn wensen en heeft, in overleg met de docent,... Gisteren voor het eerst mijn haar laten knippen/verven bij de Nederlandse Kappersakademie. Hele goede ervaring! Student Jade vroeg uitgebereid naar mijn wensen en heeft, in overleg met de docent, mijn uitgroei gewerkt en 10 folies ingezet. Ze bleef kalm en kwam professioneel over. Bleef goed in de communicatie als ze even moest wachten op de docent en gaf aan als ze hulp nodig had. Ik ben erg tevreden met mijn nieuwe kapsel en ik kom zeker nog een keer terug!

Vriendelijke sfeer, het is een plek waar zowel ruimte is voor professioneel advies als een grapje hier en daar.
Er worden goede producten gebruikt
De docenten zijn nauw betrokken bij het...
Er worden goede producten gebruikt
De docenten zijn nauw betrokken bij het knip/kleurproces van de studenten
Mooie salon

mevrouw Van Empelen