Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Schotman

Ik had een aardige open kapster die haar werk goed deed. We hadden leuke gesprekjes en ik vond haar eerlijkheid erg fijn.

De kapster kwam heel open en oprecht over en dat gaf me het vertrouwen dat ze eerlijk zou zijn in de behandeling van mijn haar. Ze deed het erg goed.

mevrouw Younan

Ik had een online afspraak gemaakt voor knippen

de kapster luisterde heel goed naar mijn wensen

mevrouw Richard

Ik ga al vaker naar de kappersschool en kom eigenlijk altijd tevreden terug.

Iedereen is heel aardig en werkt goed.

heer den Ouden

Al twee jaar goed.

Lage prijs. Er kijkt altijd een docent mee, dus kun je gewoon met een gerust hart de deur uit. Wijze waarop studenten worden begeleid tijdens mijn knippen is erg goed. Vriendelijk, rustig en bovenal... Lage prijs. Er kijkt altijd een docent mee, dus kun je gewoon met een gerust hart de deur uit. Wijze waarop studenten worden begeleid tijdens mijn knippen is erg goed. Vriendelijk, rustig en bovenal constructief.

MJ

Helemaal top! Ik kan iedereen aanraden :-)
Helemaal top! Ik kan iedereen aanraden :-)
Al eventjes geleden, ben ik bij in de salon geweest. Vriendelijke ontvangst. Geholpen door Janieck. Vriendelijk, kundig en tussendoor een gezellig kletsje. Voor mij precies wat een kappers bezoek mag zijn. Zeer tevreden! Ik zeg win-win, de studenten mogelijkheid te leren en ik voor leuke prijs. :-)

Vriendelijk

heer Heusdens

Al met al tevreden

Goed geknipt

mevrouw Bannink

Eerste bezoek, aangenaam verrast

Vriendelijk, vlot geholpen, beleefd, mooie start als professionele uitstraling

mevrouw de Jong

Vriendelijk, zorgvuldig en deskundig.

Er werd heel goed geluisterd, zorgvuldig naar een oplossing gezocht.

mevrouw Ekeren

Vriendelijke mensen, duidelijk,

Vriendelijk

Lara Hoekstra

Super

Werd snel geholpen en snel geknipt met precies het resultaat wat ik wilde. Niet teveel eraf en mn haar ziet er weer mooi en gezond uit.