Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

mevrouw Hoogerheiden

Goed geknipt, vriendelijke mensen

mevrouw Heusdens

Gezellig en goed.

Hannah bleef goed verhelderingsvragen stellen over hoe ik het wilde. Ook checkte ze regelmatig bij de docent als ze twijfelde. Fijn advies over mijn haar. Prettige ochtend gehad.

mevrouw Jansen

Ik kwam terug omdat mijn vorige permanent niet gelukt was. Ik had een foto bij mij zoals ik het wilde hebben. Er volgde een uitgebreid advies waarbij aangegeven werd dat mijn haar er te lang voor... Ik kwam terug omdat mijn vorige permanent niet gelukt was. Ik had een foto bij mij zoals ik het wilde hebben. Er volgde een uitgebreid advies waarbij aangegeven werd dat mijn haar er te lang voor was, het was alleen mogelijk door een stuk af te knippen. Dat is gebeurd. Helaas is het uiteindelijk niet geworden wat ik gevraagd heb, dat vind ik dan wel weer jammer.

Betrokken leerkracht en student

mevrouw Mesman

Ik ben altijd tevreden. De leerlingen doen hun best en ze worden uitstekend begeleid.

mevrouw Meesters

Fleur luisterde goed naar mijn wensen en werkte geduldig en precies. Ik ben erg tevreden met het resultaat. Ook testen ze of mijn haar geschikt was voor een permanent zeggen.

Fleur luistert goed en werkt netjes

mevrouw Laan

Super!

welke kapster heeft geknipt

mevrouw Van Lunen

Een verwenmoment

Tijd en aandacht voor de klanten

mevrouw Vromans

goede sfeer

heer Mulder

Het was voor mij de eerste keer en zal door de prettige en vakkundige behandeling niet de laatste keer zijn

Vriendelijk ontvangst