Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Lotte

Wel oké, mijn haar is wel vaker mooier geverfd. Ik ging voor een balayage, de student had dit naar mijn mening nog niet eerder gedaan. De overloop is aan de voorkant hoger dan aan de achterkant.... Wel oké, mijn haar is wel vaker mooier geverfd. Ik ging voor een balayage, de student had dit naar mijn mening nog niet eerder gedaan. De overloop is aan de voorkant hoger dan aan de achterkant. Verder is het wel goed geknipt. Voor knippen kom ik terug, maar verven laat ik toch liever door een ‘professionele’ kapper doen.

Docent werd er iedere keer bij geroepen om te checken

mevrouw Groenestein

Snel geholpen, kundig

Weten wat ze doen of doen het in over leg met docent, contact met kinderen was als vanzelf sprekend

mevrouw Peters

Netjes. Leuke leerlingen.

Er wordt naar je wensen geluisterd. M’n haar zit goed. Dubbelcheck met de docenten. Heerlijk dat er n kopje koffie aangeboden wordt

heer Madorf

Prettig geholpen

Gemakkelijk te plannen via internet, prettige dienstverlening, goede prijs

heer Henkens

Ik kom er al jarenlang.

Gewoon correct ontvangen. Niets bijzonders.

mevrouw Broer

Heel goed. Student was keurig en heeft volledig voldaan aan wat ik met mijn haar wilde

Netjes, snel aan de beurt

heer Ferwerda

Het was mijn eerste ervaring en die heb ik als zeer prettig ervaren

Netjes, vriendelijk, schoon en gezellig

mevrouw Schippers

Prima! Haar mooi in model service is goed.

Er wordt goed geluisterd naar de klant

Angelique

Werdt dit keer snel geholpen ik had geZegt haar tot op mijn schouders het valt nu net iets over mijn oren het moest steeds korter geknipt worden omdat het scheef was.
De lerares heeft het wel...
De lerares heeft het wel bijgeknipt dus ondanks dat het te kort is is het wel nu goed geknipt

Had m’n pas vergeten gelukkig kon ik met creditcard betalen maar was de eerste keer dat ze dat deden dus datering gelukkig goed

heer Vlist

Prima service