Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer

Tevreden

De begeleiding van de studenten ziet er goed georganiseerd uit.

heer Baars

Positief. Mijn haar achter zou alleen opknipt mogen worden. Weet niet hoe ik dat goed moet aangeven. Opgeknipt, maar gedekt.

Vriendelijk. Afspraak werd meteen gevonden.

mevrouw Steggerda

De studente had duidelijk geen zin in het knippen van mijn haar. Dit was in haar houding, uitdrukking te zien. Ik was 1jaar niet naar de kapper geweest en verwacht dan dat er aandacht aan het... De studente had duidelijk geen zin in het knippen van mijn haar. Dit was in haar houding, uitdrukking te zien. Ik was 1jaar niet naar de kapper geweest en verwacht dan dat er aandacht aan het knippen wordt besteed. Niet dat het knippen na 10 minuten klaar is. Vooral omdat het mega lang was Ik had duidelijk mijn wensen aangeven juist omdat ze daar niet maar gevraagd werd. En was verbaasd toen ze aangaf klaar te zijn...ik ben nog nooit zo snel geknipt. Toen ze vroeg of ik tevreden was gaf ik aan dat het model niet was wat ik gewend was, het was scheef en de lagen waar ik naar gevraagd had zaten er niet in. Uiteindelijk heeft haar leerkracht het model in mijn haar op de juiste manier geknipt. Daar was ik tevreden over. Het was een goedkope knipbeurt maar voor mij niet meer voor herhaling vatbaar. Voor mij is de kapper een luxe ( 1x per jaar) en dan verwacht ik ook iets meer aandacht en iets meer klantvriendelijkheid. Deze studente moet dit duidelijk nog leren.

De wachttijd bleek korter te zijn dan ze van te voren had aangegeven.

heer Rakowski

Al jaren een tevreden klant

Vriendelijke leerlingen

heer Luitjens

Na vele jaren tevredenheid deze keer iets minder. De kapster had erg veel haast, gevolg was dat de tondeuse bij wegscheren van de nekharen tegen de huid werd aangezet en dit een schaafwond heeft... Na vele jaren tevredenheid deze keer iets minder. De kapster had erg veel haast, gevolg was dat de tondeuse bij wegscheren van de nekharen tegen de huid werd aangezet en dit een schaafwond heeft opgeleverd. Had ook de indruk dat ze er niet zo heel veel zin in had en liever naar huis wilde gaan.

Was gewoon goed

SW

Leuk en gezellig gesprek met de kapster, waardoor de tijd erg snel ging. Ben goed en snel geholpen.

Snel geholpen

Gerben Veltkamp

Ik ging helemaal blij weer naar buiten want ik had voor het eerst in mijn leven een VLECHT ingevlochten gekregen! :)

Vriendelijke ontvangst, vriendelijke communicatie en ambachtelijke kappersbehandelingen :)

mevrouw Bouma

Leuke mensen, goede kwaliteit en fijn om te kunnen helpen bij de opleiding

Vrolijk, netjes

mevrouw Feunekes

Aardige meiden/jongens die werkend te leer gaan voor hun vak. Fijn dat er een plan word gemaakt met wat de klant wil en eventueel extra advies en prijzen. Zodat er word herhaald en word gecheckt met... Aardige meiden/jongens die werkend te leer gaan voor hun vak. Fijn dat er een plan word gemaakt met wat de klant wil en eventueel extra advies en prijzen. Zodat er word herhaald en word gecheckt met docent erbij wat de bedoeling is. Tot nu toe kom ik graag elke keer terug.

Luisterd goed naar de klant en herhaalt wat de bedoeling is van de behandeling zodat de kapper een goed behandeling's advies geeft.

mevrouw Mühlendyck

Ik ben heel erg tevreden!

Vriendelijk en duidelijk waar ik mijn jas op mocht hangen