Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Coleman

Vriendelijke personeel

Heel goede advies over haarproducten voor gevoelige hoofdhuid gekregen 😁

Renske

Fijne samenwerking tussen de studenten en veel overleg met de docent.

Er word de tijd genomen om je wensen te bespreken

mevrouw Wildeman

Geweldig vriendelijk geholpen door Marleen

De begeleiders waren allemaal heel behulpzaam en konden zeer goed uitleggen. De dame die de boel runde vond ik persoonlijk soms wat ongeduldig (ze nam een pauze over) Naar mijn kapster die dingen... De begeleiders waren allemaal heel behulpzaam en konden zeer goed uitleggen. De dame die de boel runde vond ik persoonlijk soms wat ongeduldig (ze nam een pauze over) Naar mijn kapster die dingen voor het eerst deed.

mevrouw van Stegeren

Erg prettige ervaring. Ik werd goed geholpen. Persoonlijk vind ik het geen probleem dat het allemaal wat langer duurt. Wel erg prettig dat er constant gecontroleerd wordt door leidinggevende. En... Erg prettige ervaring. Ik werd goed geholpen. Persoonlijk vind ik het geen probleem dat het allemaal wat langer duurt. Wel erg prettig dat er constant gecontroleerd wordt door leidinggevende. En vooral advies door leiding is prettig.

Vriendelijkheid, behulpzaamheid van leidinggevende, prijs!

mevrouw v. Osenbruggen

Je word vriendelijk geholpen, zelfs eerder als je veel te vroeg bent. Krijgt wat drinken aangeboden. Ik vind het een goeie manier om het vak onder de knie te krijgen. Hierin geven leraressen ook... Je word vriendelijk geholpen, zelfs eerder als je veel te vroeg bent. Krijgt wat drinken aangeboden. Ik vind het een goeie manier om het vak onder de knie te krijgen. Hierin geven leraressen ook feedback naar de leerling waar de klant bij zit.

Vriendelijk, leuk dat zo het vak geleerd kan worden

mevrouw Held

Super tof! fijn dat het goed na gecontroleerd word!

Recht knippen, sociaal en goed in overleg

mevrouw Buurman

Heel goed

De docent gaf mij goed advies. En wordt goed nagekeken als het geknipt is.

mevrouw Van Duist

Heel tevreden.

Sfeer en toezicht

heer Hoogakker

Prima in alle opzichten

Aandacht en hoffelijkheid

mevrouw Roolfs

Geweldig om te zien hoe enthousiast de dames zijn om het vak te leren. Ik vond het een leuke en voor mij ook een leerzame ervaring!

Vriendelijk en vrolijke dame