Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw de Wild

30+ minuten moeten wachten ondanks afspraak, maar wel goed geknipt

Kapsel naar wens, aardige leerling

heer de Vries

Prettige sfeer en goede begeleiding van de docenten aan de leerlingen

Goede organisatie

heer De Lange

Ik laat mijn haar al jaren bij de kappersakademie knippen. Steeds weer door iemand anders en eigenlijk altijd prettig en goed. Ook het contact en gesprek met de student die mij knipt en haar... Ik laat mijn haar al jaren bij de kappersakademie knippen. Steeds weer door iemand anders en eigenlijk altijd prettig en goed. Ook het contact en gesprek met de student die mij knipt en haar begeleider vind ik leuk.

4 dames achter de balie, diememeteen aanspraken toen ik binnen kwam

Gerben Veltkamp

Uitstekend. Ik ben erg blij met mijn nieuwe kapsel maar zeker ook met mijn ervaring in de salon. Van de vriendelijke ontvangst, het voor de spiegel gezet worden door een docent, het gesprek met de... Uitstekend. Ik ben erg blij met mijn nieuwe kapsel maar zeker ook met mijn ervaring in de salon. Van de vriendelijke ontvangst, het voor de spiegel gezet worden door een docent, het gesprek met de student over wat ik met mijn haar zou willen en niet te vergeten het resultaat! Iedereen bedankt voor deze fijne ervaring! :)

Hele gastvrije ontvangst met een uitnodigende, vriendelijke glimlach :)

mevrouw Nguyen

Hartelijk ontvangen, goed geholpen en fijne sfeer.

Studenten worden goed begeleid door docenten. Bij binnenkomst wordt je gelijk geholpen. Studenten doen goed hun best.

mevrouw Verweij

de kapster gaf goede adviezen en knipte mijn haar precies zoals ik het wilde

heer Snip

Prima, fijn ontvangst en duidelijk mij gevraagd wat ik wil.

Is me niet opgevallen.

heer Siebert

Amersfoort

Bereikbaarheid, online afspraak maken.

Esther

Fijn, goed geholpen

Duidelijk waar heen te gaan, wat te verwachten etc.

mevrouw Bruine

Je wordt gezien als klant en beleefd behandeld. Ben nog nooit ontevreden naar huis gegaan.

Je wordt gezien.