Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Schenk

Tevreden met resultaat, maar de onderlinge sfeer of manier van praten tussen studenten over onder elkaar was wat negatief. Tegen het eind van de werkdag zaten degenen die al klaar waren een soort... Tevreden met resultaat, maar de onderlinge sfeer of manier van praten tussen studenten over onder elkaar was wat negatief. Tegen het eind van de werkdag zaten degenen die al klaar waren een soort van duidelijk verveeld te wachten. Allemaal heel logisch gezien het een opleiding is, maar in een kapperszaak zou dat niet kunnen zo

De dame die mij hielp was vriendelijk en had aandacht

mevrouw Rouwendal

Het was op de maandagmorgen te druk voor begeleiding van de eerstejaars door maar 1 docent

Goede controle van het knippen.

mevrouw Roex

Fijne ervaring, tevreden met het eindresultaat.

Goedkoop en wel een mooi resultaat

mevrouw van den Ham

Vriendelijke kapster, goed geknipt en geverfd. Maar alles duurt allemaal erg lang met name omdat de docent steeds moet komen kijken en er maar een docent is op zaterdag. Alleen wassen en knippen... Vriendelijke kapster, goed geknipt en geverfd. Maar alles duurt allemaal erg lang met name omdat de docent steeds moet komen kijken en er maar een docent is op zaterdag. Alleen wassen en knippen duurde al 2 uur. Verven en uitspoelen kostte nog eens 1,5 uur. Totaal 3,5 uur geweest waar ik zelf maximaal 2 tot 2,5 uur had verwacht.

Direct welkom geheten.

mevrouw Heidekamp

Goed, ik kom hier al jaren en kan de keren dat ik geen fijne ervaring had op 1 hand tellen.

Zodra ik iets aan iemand vroeg, ondanks dat die persoon al een klant had en tussendoor de telefoon opnam omdat de receptie onbezet was, werd er direct iets mee gedaan. Ik wachtte namelijk al 20... Zodra ik iets aan iemand vroeg, ondanks dat die persoon al een klant had en tussendoor de telefoon opnam omdat de receptie onbezet was, werd er direct iets mee gedaan. Ik wachtte namelijk al 20 minuten ondanks dat ik precies op tijd was voor mijn afspraak, vandaar dat ik überhaupt iets vroeg.

mevrouw Windrich

Kundig en klantvriendelijk

De kapster was onderhoudend en vakkundig.

mevrouw Akkermans

Amersfoort

Zeer vriendelijke ontvangst. Als altijd overigens.

mevrouw Bos

Al jaren tevreden klant. Vraagt wel wat meer tijd. Maar hee het zijn leerlingen. Luisteren zeer goed naar mijn wensen

Goed advies

heer Van Ee

Goed, zijn vriendelijk en gemotiveerd

Vriendelijkheid en gemotiveerde leerlingen

mevrouw Hofland

Beetje rommelig maar prima resultaat

Ruim opgezet en mooie inrichting. Vakkundige helpende docenten