Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer Zeldenrijk

Altijd erg positief. Kwaliteit van het knippen goed niveau.

Vriendelijkheid, kwaliteit van kunde. Kennis is als klant minder goed te beoordelen maar lijkt ook zeker op orde. Afspraak online inplannen werkt ook goed. Komt goed georganiseerd over.

X

Goed geknipt, rustige omgeving

Duidelijk, hartelijk

heer Bouman

Echt top

Goede ervaring voor het knippen aardige mensen en verbaasd dat ik zoveel haar eraf haalde in een keer

heer Van Der Waard

Netjes geholpen en geknipt

!

mevrouw Prins

Professionele sfeer in een opleidingssetting.

* Soepel georganiseerde werkwijze

Mawi

Opzich was de behandeling prima. Ik had het gevoel dag het meisje dat me knipte heel precies was. Toen ik aan kwam bleek er niet zo veel van mijn haar af te hoeven, maar er is zeker zo’n 12 a 14... Opzich was de behandeling prima. Ik had het gevoel dag het meisje dat me knipte heel precies was. Toen ik aan kwam bleek er niet zo veel van mijn haar af te hoeven, maar er is zeker zo’n 12 a 14 centimeter afgeknipt. Flinke domper dus voor mij

?

mevrouw Coenen

Uitstekend

Preciesheid van knippen met de tussentijdse controles

mevrouw Rijksen

(Beginnende) Leerling werd goed begeleid door docent. Voor mij een verbeterpunt: de leerling die mij behandelde begroette mij met ‘ham’. Ik vind dat wel een beetje informeel. Een goedemorgen of zo... (Beginnende) Leerling werd goed begeleid door docent. Voor mij een verbeterpunt: de leerling die mij behandelde begroette mij met ‘ham’. Ik vind dat wel een beetje informeel. Een goedemorgen of zo begroeting is formeler. Voor mij persoonlijk prettiger. Verder ben ik tevreden over de voorlichting van produkten, het samen beslissen hoe te knippen. Het resultaat mocht er ook zijn.

Zie bovenstaande

mevrouw Lesger

Heel prettig. Goed geholpen en vriendelijk.

Behalve vriendelijk ook ruim en schoon

mevrouw Cazemier

Vriendelijkheid en service