Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Thijmen

Onze zoon van 6 wordt hier altijd goed geknipt. Heel fijn!

Goed geknipt!

mevrouw Uleman

Prima weer

Vriendelijk, accuraat

mevrouw Ledder

Erg vriendelijk, ik ben erg blij met het resultaat. Het ging ook erg snel maar het is toch netjes geknipt. Zelfs beter dan de vorige keer dat ik bij een kapper was haha

Er werd rekening gehouden met wat ik wilde en er werd ook advies gegeven om laagjes te doen waar ik erg blij mee ben

mevrouw Evers

Ik kom al 6-7 jaar bij de kappersacademie en houd rekening dat het LEERLINGEN zijn dusnooit 100%. Maar weltevreden.u

Vriendelijk,behulpzaam.

mevrouw Boudestein

Sinds 7 jaar klant. Bijna altijd tevreden

geen wachttijd; vriendelijke benadering

mevrouw Malestein

Ik had een positieve ervaring

Vriendelijk

Mw B

Over het algemeen is die ervaring goed, mijn haar wordt geknipt zoals ik dat wil.

goede begeleiding, leuke kapsalon

mevrouw Voskuilen

Ik werd hartelijk ontvangen door een tweedejaars. Zij ging mijn haar knippen en highlighten met een eerstejaars. Hoewel mijn kapsters en hun docent erg vriendelijk waren, viel dit een beetje weg... Ik werd hartelijk ontvangen door een tweedejaars. Zij ging mijn haar knippen en highlighten met een eerstejaars. Hoewel mijn kapsters en hun docent erg vriendelijk waren, viel dit een beetje weg door de debiel lange tijd dat ik daar heb gezeten. Na 6 uur kon ik de kapsalon eindelijk verlaten.

Aardige kapsters en docent

mevrouw Vd Veer

Te gek!

De ontzettend vriendelijke en gezellige studenten en docenten

mevrouw Kamerman

We (man en ik) worden altijd vriendelijk te woord gestaan en keurig geholpen. Nog nooit een probleem gehad.

Als er veel leerlingen zijn, kan het soms te gezellig worden