Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Senlik

Amersfoort

Een leuke sfeer, fijne begeleiding door de docenten en een zelfverzekert leerling kapster die zeer goed haar werk heeft gedaan.

mevrouw de Bruijn

Goed geknipt door talentvolle student

Zorgvuldige begeleiding.

heer van Dijk

Vriendelijkheid, enthousiasme en goede prijs-kwaliteit verhouding

Heeft kenmerken van echt kappersbedrijf.

heer

Vestiging Amersfoort. Meestal prima, maar de laatste keer ging het niet helemaal goed.

Op dit moment geen

mevrouw offeringa

veel aandacht en controle van de studenten

heer Eijgenraam

Goed geknipt, vriendelijk geholpen

Vriendelijk, no nonsense

mevrouw Haaksman

Kapster deed haar best en vroeg regelmatig om hulp. Ze werd goed geholpen. 3 Goede supervisors waren geduldig en goede uitleg. Ik kreeg wat te drinken. Ik ben erg tevreden.

De supervisors

mevrouw Muskee

Het was mijn eerste keer en ik vond het echt top! Ontzettend blij met hoe ik geknipt ben en door een hele leuke kapster!

Goed checken of de lengte goed is.

mevrouw Molinaroli

vriendelijk.

Professioneel

mevrouw Bouwheer

Onrustiger dan normaal. Hadden te weinig medewerkers/ leerlingen in de zaak om alle klanten rustig te kunnen knippen. Normaal stijlen ze m’n haar fijn aan het einde van de behandeling. Dit werd nu... Onrustiger dan normaal. Hadden te weinig medewerkers/ leerlingen in de zaak om alle klanten rustig te kunnen knippen. Normaal stijlen ze m’n haar fijn aan het einde van de behandeling. Dit werd nu niet gedaan. Heb het ook zo gelaten omdat mensen na mij meer dan 30 minuten moesten wachten om geholpen te worden. Service iets minder dan normaal. Contact met student en leraar was goed en hartelijk.

Vriendelijk en duidelijk.