Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

heer Korevaar

Prima, heel goed geholpen

Aandacht, hulpvaardig, vriendelijk

mevrouw Nett

Heel fijn. Een lieve kapster. Vertelde me heel goed hoeveel er nou van m’n haar af moest en was heel tevreden met het resultaat!

Klantvriendelijk. Snel geholpen rustige omgeving.

mevrouw Hofstede

Super!

Vriendelijk

heer Busweiler

Goed, perfect geknipt.

Korte wachttijden, snel geknipt.

mevrouw Visser

Al jaren laat ik mijn haar knippen en kleuren bij de kappersakademie. Het leuke is dat je altijd geholpen worden door een andere student. Omdat het vak hier echt nog geleerd moet worden duurt het... Al jaren laat ik mijn haar knippen en kleuren bij de kappersakademie. Het leuke is dat je altijd geholpen worden door een andere student. Omdat het vak hier echt nog geleerd moet worden duurt het vaak langer maar als je daar vooraf rekening mee houd hoeft dat niet erg te zijn. Aan het begin en einde word alles goed gecontroleerd en ga je tevreden weer naar huis!

Geholpen door een ontzettend zelfverzekerde student. Leuke meid die echt plezier heeft in het vak.

Aart van Hell

Ik kom hier al jaren, wordt altijd vriendelijk geholpen en naar tevredenheid geholpen

Vriendelijke

heer spithoven

vriendelijk, zorgvuldig

heer

Vriendelijke (blonde ) docente die je ook welkom heet. En er ook gewoon zin in heeft.

Goede sfeer, schoon en opgeruimd.

mevrouw Miltenburg

Er waren maar een paar leerlingen gekomen en een heel aantal zijn gewoon niet op komen draven. De docent heeft mijn uitgroei gekleurd en het knippen hebben we uitgesteld. Zij had haar handen vol en... Er waren maar een paar leerlingen gekomen en een heel aantal zijn gewoon niet op komen draven. De docent heeft mijn uitgroei gekleurd en het knippen hebben we uitgesteld. Zij had haar handen vol en deed dat geweldig. Petje af voor haar.
Ik heb wel een gek gevoel over gehouden van het gemak waarmee leerlingen gewoon weg zijn gebleven. Gekke mentaliteit.

De docent bleef rustig terwijl die duidelijk voor her blok werd gezet door lage opkomst van de leerlingen.