Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

heer De Meer

Zorgvuldigheid

heer Bezoeker

Zeer goed.

De student gaf goed advies over gebruik van producten. Vriendelijk en 2x thee gekregen.

mevrouw Vlastuin

Mooie locatie, gezellige kapster en goed resultaat

Heel fijn dat je haar wordt gewassen met een goede shampoo

mevrouw YING

Very nice in every aspect

good communication in English, excellent service, good price

heer van Kempen

Perfect

Vriendelijk, serieus, goed geknipt

mevrouw Brals

Ik werd geknipt door Rianka, ze werkte zelfverzekerd en goed. De docent gaf nog een paar kleine aanwijzingen, waardoor ze nog beter in haar vak wordt, maar ze had het duidelijk ‘ in de vingers ‘. Ik... Ik werd geknipt door Rianka, ze werkte zelfverzekerd en goed. De docent gaf nog een paar kleine aanwijzingen, waardoor ze nog beter in haar vak wordt, maar ze had het duidelijk ‘ in de vingers ‘. Ik ben tevreden!

Je weet dat het soms wat langer duurt, maar je gaat altijd goed geknipt de deur uit. En het contact met de studenten is gezellig.

mevrouw Van de Beek

Om 9.00 uur had ik de afspraak om mijn uitgroei weg te werken, het duurde bijna een uur voordat de leerling uiteindelijk de verf ging mengen. Het duurde allemaal eindeloos lang. Ik snap dat de 'juf'... Om 9.00 uur had ik de afspraak om mijn uitgroei weg te werken, het duurde bijna een uur voordat de leerling uiteindelijk de verf ging mengen. Het duurde allemaal eindeloos lang. Ik snap dat de 'juf' alles moet beoordelen maar die is 3 keer langs geweest (1 x om langdurig de kleur te bespreken en vragen aan de leerling te stellen, 1 x kort om het verfverdelen te beoordelen, 1 x heel kort aan het eind om te vragen of het resultaat naar wens was). De leerling ging - tijdens het inwerken van de verf - 'even een kwartier wat eten en drinken' maar bleef veel langer weg. Het drogen met de fohn was geen succes: ze blies al mijn krullen er uit, dus ik heb om een droogkap gevraagd om het zelf (al 'knedend') te laten drogen. Op de bon stond een extra vermelding voor 'diverse verzorgingsprodukten'. Ik vroeg wat dat was en kreeg als antwoord 'het masker'. Maar die stond er op als 'conditioner'. Toen zei de leerling (Carmen) dat het shampoo was. Erg vreemd dat dat niet bij de prijs in begrepen zou zijn. Er werd voor het drogen/stylen helemaal NIETS in mijn haar gedaan; geen mousse, geen gel, geen haarlak of andere versteviging, helemaal niets! Erg raar. Er werd ook niet naar gevraagd.

niet

mevrouw Horjus

Plezierige sfeer.

Goede begeleiding/ controle van docenten

mevrouw Wijnholds

De kapsalon en de studenten zien er altijd netjes en verzorgd uit, je wordt hartelijk ontvangen, de studenten zijn beleefd naar mij als klant maar ook naar hun leerkracht, er wordt altijd goed... De kapsalon en de studenten zien er altijd netjes en verzorgd uit, je wordt hartelijk ontvangen, de studenten zijn beleefd naar mij als klant maar ook naar hun leerkracht, er wordt altijd goed geluisterd naar mijn wensen en dit wordt goed overlegd met de leerkracht, de behandeling gaat altijd goed, er wordt ook drinken aangeboden, er is een gezellig gesprek en na de behandeling wordt er gecontroleerd door de leerkracht, er worden nieuwe producten aangeboden en er wordt netjes en vriendelijk afgerekend en gedag gezegd.
Mijn ervaringen zijn sinds 2006 alleenmaar positief.

Netjes, vriendelijk en beleefd.