Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Afman

Ik ben op een prettig manier goed geknipt.

Dat weet ik niet.

mevrouw Jonker

Fijne ervaring

Snelle, goede service

Bep

Nadat de geplande afspraak tweemaal door NKA werd geannuleerd (te weinig studenten aanwezig en teveel boekingen) kon ik de derde afspraak wel komen. Fijn geholpen en vriendelijke docenten. De... Nadat de geplande afspraak tweemaal door NKA werd geannuleerd (te weinig studenten aanwezig en teveel boekingen) kon ik de derde afspraak wel komen. Fijn geholpen en vriendelijke docenten. De kapster vertelde mij dat er te vaak te veel boekingen op één dag worden gedaan waardoor de wachttijd lang is en de docenten weinig tijd hebben om de studenten die tijd te geven die nodig is om te ondersteunen. Het was veel wachten op de docent die ook klanten aan het knippen was. Het gevolg is dat ik na 4(!) uur de kapsalon kon verlaten (knippen, 10 highlights en toner). Zo lang heb ik nog nooit bij een kapper gezeten. Kwalijke zaak. De planning kan beter.

Zie eerste kolom

heer van Stralen

Vriendelijk en efficiënt

SneLheid registreren

M.

Positief. Gemotiveerde studente met eigen doel en kundige docente, zowel in knippen als in lesgeven.

Zie eerste tekst

Xx

Prettig en zorgvuldig

Snel en vriendelijk

Mevrouw Innemee

Ik werd vriendelijk ontvangen. Er was eigenlijk geen wachttijd. Vooraf werd er met de leerling en de docent besproken wat er ging gebeuren. Dat geeft vertrouwen. Ook nadien gebeurde dit! Fijn!

Vriendelijke ontvangst met aandacht

mevrouw Bakker