Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

mevrouw Pater

Goed geholpen zeer tevreden

Vriendelijk en behulpzaam personeel

mevrouw Duits

Dit keer was het een hele slechte ervaring. Perongeluk een hele hap aan de voorkant uit mijn haar. Het meisje schrok er zelf van en is uiteindelijk huilend naar achteren gegaan. Er is nu super veel... Dit keer was het een hele slechte ervaring. Perongeluk een hele hap aan de voorkant uit mijn haar. Het meisje schrok er zelf van en is uiteindelijk huilend naar achteren gegaan. Er is nu super veel af en totaal niet wat de bedoeling was. Echt heel erg balen. Duurt zo lang voordat het weer wat langer is.

Ze hebben nog heel erg hun best gedaan om et haar in een mooi model te krijgen...dat was super lief. Alleen is het nog erger geworden.

heer Buffing

Positief. Ruime locatie. Gemotiveerde leerlingen.

ruime locatie

heer Jol

Goede kapper, maar wel erg lange wachttijd (40 min)

Luisteren goed naar wensen

heer Ramselaar

Top

Altijd prettig om te komen

heer Drijfhamer

mevrouw Wever

Uitstekend geknipt, zeer tevreden!

ondanks uitval van meerdere cursisten toch goed geholpen, ik kreeg thee aangeboden tijdens de wachttijd

mevrouw Vuijk

Dit maal lang gewacht voor aanvang, leerling nam wel initiatief om vast te gaan wassen. 2 docenten uiteindelijk met ander knipadvies. Geen goede eindcontrole, kapsel ongelijk en we steken plukjes... Dit maal lang gewacht voor aanvang, leerling nam wel initiatief om vast te gaan wassen. 2 docenten uiteindelijk met ander knipadvies. Geen goede eindcontrole, kapsel ongelijk en we steken plukjes onder uit (1 lijn geknipt)

Leerling nam initiatief

mevrouw van 't Klooster

Super!

Veel aandacht voor wat je wilt en hoe je dat wilt