Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw van Beek

Ik vind het erg gezellig en ga meestal tevreden weer weg

Goed luisteren wat de klant wilt, het bekijken en eventueel verbeteren nadat de klant geknipt is

mevrouw Schaaik van

Er wordt altijd geluisterd en goed advies gegeven

Snel geholpen

heer Haring

Ronduit heel goed!

Goede sfeer, persoonlijke aandacht, kwaliteit opleiding.

heer Oudesluys

Eerste keer en een goede ervaring

zorgvuldig

Bastiaan

Het is een leuk concept om je te laten knippen door een student. De sfeer is goed, het resultaat is ook altijd naar wens.

Leuk concept, goede sfeer, tevreden met het resultaat

heer Middleton

Over het algemeen een goede ervaring. Ik had Jade als kapster en zij had heel goed geluisterd naar, hoe ik mijn haar geknipt wilde hebben. Had ook goed gekeken naar de foto die ik had meegenomen.... Over het algemeen een goede ervaring. Ik had Jade als kapster en zij had heel goed geluisterd naar, hoe ik mijn haar geknipt wilde hebben. Had ook goed gekeken naar de foto die ik had meegenomen. Corrigeerde de docent even, dat mijn haar aan de achterzijde gedekt moest blijven, omdat ik had aangegeven, dat ik veel kruinen daar had. De docent had dat niet gezien en vroeg om de achterzijde iets op te scheren. In ieder geval korter te maken. Jade sprong daar gelijk in, door te zeggen dat dat niet gaat lukken. Daarnaast heb ik niet het makkelijkste haar. Is redelijk dik en stug en was lang. En het moest naar kort. Er ging ongeveer 6 tot 8 cm af. Overall: goede ervaring

Uitleg over wat er ging gebeuren. Kort en duidelijk.

mevrouw Zijderveld

Ok

mevrouw Biemans

We zijn keurig geholpen, fijne ervaring.

Vriendelijke kappers en alles naar wens.

heer Jansen

Druk en chaotisch

Nee

mevrouw Stam

Fijne ervaring

Vriendelijk, vroeg hulp als ze het niet wist, deskundig,