Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Cazemier

Wederom heel goed bevallen!

Vriendelijkheid

mevrouw De weijer

Ik kom er al jaren en ben erg tevreden.

Zeer vriendelijk

mevrouw Lissenburg

Heel goed en vriendelijk geholpen. Mijn haar is perfect geknipt en er zit een prachtige balayage in. Ik ben supertevreden.

Vriendelijk, professioneel

heer Geel

Dit was mijn eerste keer bij de Kappersakademie, en alles was gewoon heel goed. Goede ontvangst, ik kon meteen door, vriendelijke en bekwame kapster, goede sfeer.

Kortom: helemaal goed....

Kortom: helemaal goed. Hartstikke bedankt!

De sfeer en de kwaliteit van het knipwerk

heer Motie

Kundig en creatieve kapster, mijn zoon die zeer kritisch is was helemaal blij met zijn nieuwe kapsel.

Goede kappers en uitstekende begeleiding

heer De Jong

Prima, fijne ervaring. Door combinatie van nieuwsgierige student plus ervaren docent eigenlijk meer kwaliteit gekregen dan ik normaal zou hebben gehad, goed samen kijken wat de wens is en dar... Prima, fijne ervaring. Door combinatie van nieuwsgierige student plus ervaren docent eigenlijk meer kwaliteit gekregen dan ik normaal zou hebben gehad, goed samen kijken wat de wens is en dar vervolgens correct uitvoeren. Complimenten!

Prima vriendelijk ontvangen

mevrouw Jian

Aardige mensen en duidelijk.

heer van der Voorn

Op een nette manier

mevrouw Rothuizen

Heel prettig

Oogcontact tijdens telefoongesprek bij binnenkomst

mevrouw Zwollo

Vriendelijk, luisteren goed naar wensen, geven ook een eerlijke mening als ze anders adviseren. Knippen en stylen mooi!

Kwaliteit van knippen, advies, stylen.