Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer

Meteen geholpen, vriendelijk, student en docent waren super.

Goed geknipt

heer Wormgoor

Al jaren mijn vaste kapper!

Gezellig druk, goede sfeer, gemotiveerde studenten, deskundige begeleiding, prima prijs.

mevrouw Korunka

Ik ben heel positief, vriendelijke studenten die lekker met je kletsen en m'n haar is heel mooi geknipt.

Snel en vriendelijk

mevrouw Hienekamp

Goed, tevreden met eindresultaat

Sociale kapster en goed advies

mevrouw Salomons

Positief

Het was duidelijk,en een vriendelijk welkom

mevrouw krom

vriendelijk en snel

Willie

Excellent experience. Simone was my hairdresser and she did a great job! If I weren't told, there would be no way of knowing Simone is still a student hairdresser. Would recommend it for sure.

Good communication. Friendly and enthusiastic students and teacher.

Huip van Donselaar

Huip van Donselaar Vandaag 28 maart was ik bij de kapper sacademie Julianaplein Amersfoort. Ik vroeg om kapsel met "blokje" . Echter er werd met tondeuse rondom bijna kaalgeknipt. Hierna kon er... Huip van Donselaar Vandaag 28 maart was ik bij de kapper sacademie Julianaplein Amersfoort. Ik vroeg om kapsel met "blokje" . Echter er werd met tondeuse rondom bijna kaalgeknipt. Hierna kon er niets meer van gemaakt worden. Docent gaf in begin wel aanwijzingen , Het meisje knipte maar wat weg. Toen ik er wat van zei zei het meisje dat ik maar naar een ander moest gaan. Zeer onaangename ervaring Heb wel 10 euro betaald maar er werd totaal geen moeite gedaan.

virknipt

mevrouw Koelewijn

Goed en gezellig geholpen door Senna

De docenten waren enthousiast en zowel tegen mij als tegen de studenten aardig

De mama van Feike

Netjes geknipt, maar wel fors in het oor van mijn kind geknipt. Ze zei gelijk een oor bloed altijd flink, de druppels bloed hingen eraan, maar het stelt niet zoveel voor hoor. Bij thuiskomst de... Netjes geknipt, maar wel fors in het oor van mijn kind geknipt. Ze zei gelijk een oor bloed altijd flink, de druppels bloed hingen eraan, maar het stelt niet zoveel voor hoor. Bij thuiskomst de pleister eraf gehaald. Het is een knip van zeker 1,5cm en bloeden in de avond nog. Een sorry was wel even netjes geweest.

Het goed bespreken wat iemand wil