Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

mevrouw Apperlo

Goed vriendelijk

was goed

heer Paulus

Hele fijne en gezellige ervaring!

Goede algemene sfeer

mevrouw Prins

Er heerst een professionele werksfeer, waarin de studenten zich in hun vak, in alle opzichten ( technieken, communicatie, klantgerichtheid, etc) kunnen ontwikkelen. Het is prettig om als klant... Er heerst een professionele werksfeer, waarin de studenten zich in hun vak, in alle opzichten ( technieken, communicatie, klantgerichtheid, etc) kunnen ontwikkelen. Het is prettig om als klant daaraan te kunnen bijdragen.

Accuraat, vriendelijk

heer Bruinsma

Het was voor mij de eerste keer. Zeker niet de laatste. Prettig verrast in alle opzichten en draag graag mijn steentje bij. Zeker na deze ervaring

Zorgvuldigheid, vriendelijk en prettige sfeer. Je voelt je direct welkom. Alles ziet er ook keurig verzorgd uit

mevrouw Dekker

Het was een lekkere drukke boel , wat wel leuk en dynamisch was. Ik werd geholpen door een hele vriendelijke studente. Paar minpuntjes: de wachttijd en de kniptijd waren wat lang. Dit kan ivm... Het was een lekkere drukke boel , wat wel leuk en dynamisch was. Ik werd geholpen door een hele vriendelijke studente. Paar minpuntjes: de wachttijd en de kniptijd waren wat lang. Dit kan ivm parkeerkosten nadelig uitvallen. Maar ik werd wel voor een vriendelijk prijsje geknipt. Ook had ik graag mijn haren een beetje mooi geföhnd willen hebben en daar had ik ook wel iets meer voor willen betalen. Nu liep ik met pluizend haar de deur uit. Geen ramp hoor, maar wat verzorging had ik wel fijn gevonden.

De voordelige prijs en vriendelijke studenten

heer Smit

Ik heb mijn haar laten knippen en krullen bij NKA Amersfoort.

Er werd vooraf met me meegedacht over wat ik wilde en hoe we dat konden bereiken.

mevrouw Nooij

Mooi resultaat en gezellige ervaring

Hartelijk, duidelijk

mevrouw Kohne

Zie sterke punten

Ik ben erg tevreden over mijn kapsel. Senna heeft mij heel goed geknipt, op een kundige, rustige en vakkundige manier.

mevrouw Benoë

Super aardige meid ik en heeft er echt iets leuks van gemaakt

Lieve mensen en het ziet er leuk uit van binnen

Nvt

Mooi eindresultaat, vriendelijke mensen, goede begeleiding. Kapster was supervriendelijk en enthousiast, maar moet nog werken aan haar gespreksvaardigheden en niet allerlei vervelende ervaringen... Mooi eindresultaat, vriendelijke mensen, goede begeleiding. Kapster was supervriendelijk en enthousiast, maar moet nog werken aan haar gespreksvaardigheden en niet allerlei vervelende ervaringen bespreken met klanten.

Goede tips voor m'n kapsel, de kapster was overtuigend en ik heb na 5jr eindelijk eens iets nieuws geprobeerd. Fijn dat de docente de laagjes knipte en daarmee wat tijd bespaarde.