Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

mevrouw Weldam

Heel professioneel en prettig

Persoonlijke aandacht

Isa Verhoeven

De prijs van de kapsalon staat niet in verhouding met de kwaliteit van de kapsters.

Heel klantvriendelijk

CFB

De studente die mij knipte vond ik aardig en zij heeft mij goed geknipt en gekleurd.

Minder prettig was dat ze steeds aan het woord was over zichzelf. Vrij persoonlijke verhalen ook nog. Uit beleefdheid luisterde ik en stelde ik wat vragen. Mijn advies is om de tijd niet vol te praten, eerder iets aan de klant te vragen en interesse te tonen. De klant komt niet voor de student, maar voor zichzelf. En als je iets vertelt; houdt het luchtig en oppervlakkig. Ik heb zelf geen behoefte om de hele tijd te praten. Stiltes zijn voor mij juist prettig na een volle werkweek.

mevrouw van Dijk

Heel tevreden!

...alles...

Larissa

De kinderen vonden het geweldig. Echt een vip behandeling haha eerst lekker haren wassen handdoek om en ze kregen chocolademelk ze vonden het in 1 woord geweldig. En ook nog netjes geknipt met heel... De kinderen vonden het geweldig. Echt een vip behandeling haha eerst lekker haren wassen handdoek om en ze kregen chocolademelk ze vonden het in 1 woord geweldig. En ook nog netjes geknipt met heel veel aandacht en zorg.

De aandacht en net dat beetje extra

mevrouw De jong

Fantastisch!

Vriendelijk en er wordt goed samen gewerkt, en goed werk geleverd!

Maaike van Exter

Hele fijne ervaring. Lieve mensen die weten waar zij mee bezig zijn. Ook compliment voor hun flexibelheid. Had gereserveerd voor mijn 2 zoons en besefte ter plekke dat ikzelf ook graag geknipt... Hele fijne ervaring. Lieve mensen die weten waar zij mee bezig zijn. Ook compliment voor hun flexibelheid. Had gereserveerd voor mijn 2 zoons en besefte ter plekke dat ikzelf ook graag geknipt wilde worden...was geen probleem en werd gelijk geholpen. Top. Keurig geknipt wij alle drie.

Goed overleg, duidelijke prijsafspraak, goede adviezen, voelt gewoon goed aan. Kunnen goed met kinderen overweg

heer Muilwijk

Ik kom hier al zes jaar met genoegen.

Vriendelijk, de administratie klopte. Ik was vroeg, maar werd meteen geholpen

mevrouw Fons

Ik ben tevrede

nee

mevrouw Buist

Het was een fijne ervaring!

Goed luisterend oor