Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Wachttijd

mevrouw Koster

Nemen de tijd.

mevrouw S

Weten wat ze doen, docenten leggen studenten goed uit en controleren alles

mevrouw de Grijs

Heel prettige ervaring

persoonlijk

mevrouw Hipolito

De slechtste ervaring van mijn leven. Ik verwachtte dat de studenten op zijn minst enige training zouden krijgen. Ik ging een hoofd vol hoogtepunten doen, en ik kon het gebrek aan ervaring van de... De slechtste ervaring van mijn leven. Ik verwachtte dat de studenten op zijn minst enige training zouden krijgen. Ik ging een hoofd vol hoogtepunten doen, en ik kon het gebrek aan ervaring van de student niet geloven, na 6 uur was het resultaat natuurlijk absoluut verschrikkelijk. Ze stuurden me naar huis met een oranje kop (in tegenstelling tot highlights) nadat ze me een champoo hadden laten kopen om het oranje effect te helpen verdwijnen.

nul. Ik kom nooit meer terug

heer Spiekstra

Top

covid maatregelen goed in acht werden genomen

mevrouw Free

Ik werd meteen begroet

mevrouw van Gasteren

Ik ben er al jaren, maar nu is het hoofd hopeloos. Vreselijk!!!

Nee.

heer van Vuuren

Goedkoop

mevrouw Oorebeek

Fijne kapper, mooie prijs

Makkelijk aanmelden, verwezen naar kapstok

mevrouw De Roode

Ik ga al lang en regelmatig naar de Kappersacademie. Goede sfeer, goede begeleiding, weinig wachttijd, en gemotiveerde kappers in opleiding. Daarbij is deze knipbeurt vriendelijk voor de... Ik ga al lang en regelmatig naar de Kappersacademie. Goede sfeer, goede begeleiding, weinig wachttijd, en gemotiveerde kappers in opleiding. Daarbij is deze knipbeurt vriendelijk voor de portomonee. Ik ben blij met deze plek!

Ik word persoonlijk en hartelijk te woord gestaan