Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Steggerda

Wij kwamen met ons hele gezin. Man, zoontje , dochtertje ( baby) en ik. Bij mijn zoontje is het niet gelukt te knippen, nog wel een 2e kans gekregen maar gestaakt, volgende keer beter. Man is prima... Wij kwamen met ons hele gezin. Man, zoontje , dochtertje ( baby) en ik. Bij mijn zoontje is het niet gelukt te knippen, nog wel een 2e kans gekregen maar gestaakt, volgende keer beter. Man is prima geknipt. Ik ben goed geknipt, had achteraf nog iets korter gemogen, en gekleurd. Ik werd door 2 meisjes geholpen waarvan de tweede vooral goed vertelde wat ze ging doen en goed overlegde met haar lerares!

De begeleiding van de kapsters!

mevrouw Wisselink

Goede plek om studenten,onder begeleiding, het kappersvak te leren

Ondanks de beperkingen uitnodigend

Marjolein Dirks

Prima, jammer dat sommigen klanten wel koffie krijgen en ik niet. Had wel zin in kopje koffie. Verder prima geknipt!
En in maart ben ik ook geweest en toen kreeg ik dit onderzoek niet. Of is...
En in maart ben ik ook geweest en toen kreeg ik dit onderzoek niet. Of is dit nieuw?

mevrouw van der Steen

Haar verven met duo kleuring en een knipbeurt is uitstekend bevallen. İedereen weet goed waarmee ze bezig zijn.

İedereen is vriendelijk en er hangt een prettige sfeer in de kapsalon

mevrouw De Goei-Jansma

Uitstekend service. Professioneel, vriendelijk. accurate behandeling voor wat betreft afspraken maken

Vooraf en achteraf kijkt een docent mee, helpt eventuele verbeteringen aan te brengen.
Ik kon ook vragen of tips voor het opsteken van mijn haar, echt superleuk!
Omdat ik liever niet mijn...
Ik kon ook vragen of tips voor het opsteken van mijn haar, echt superleuk!
Omdat ik liever niet mijn haar met de shampoo van de academie wilde laten wassen, mocht ik dit ook thuis doen zodat het in de kappersac alleen maar nat gemaakt hoefde te worden.

mevrouw Hofstede

Netjes en goed gekapt

Hoefde niet te wachten

heer Buiter

Erg goed, en wat ik er van had verwacht.

Kwaliteit en gevoel van zekerheid door controle docenten.

mevrouw Nijkerk van

Veel zelf initiatief

heer De Lange

Ik ben al jaren een tevreden klant bij de Nederlandse Kappersakademie en vind het juist leuk om steeds met veel enthousiasme door iemand anders geknipt te worden en ondertussen te praten over leuke... Ik ben al jaren een tevreden klant bij de Nederlandse Kappersakademie en vind het juist leuk om steeds met veel enthousiasme door iemand anders geknipt te worden en ondertussen te praten over leuke onderwerpen die meestal te maken hebben met passie en motivatie.

Ik werd meteen bij binnenkomst gezien en aangesproken

mevrouw Lageweg

Duidelijke uitleg