Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer Modderman

Er wordt op een goed niveau gewerkt, bedrijfsmatig strak aangestuurd.

Deskundig.

heer Van Der Waard

Fijn

Netjes
Aardig

heer Vet

Goed.

Doorvragen wat de klant wil en uitleggen wat de opties en gevolgen zijn

Eerste 2e jaars studenten erg timide, wel erg traag en slordig met inzetten van uitgroei (maakte niet mijn voorhoofd schoon die echt onder de verf zat). Werd wel ontzettend goed begeleid door de... Eerste 2e jaars studenten erg timide, wel erg traag en slordig met inzetten van uitgroei (maakte niet mijn voorhoofd schoon die echt onder de verf zat). Werd wel ontzettend goed begeleid door de docent: die had overal supervisie op, had alles van alle studenten heel goed in de gaten. 1e student maakte tot 3x de verkeerde aanvulling van verf aan, zette alleen de punten in de verf, niet tussen de highlights. Werd toen afgeblaft door de 2e student die het om half 2 overnam van haar. 2e student (klaar in feb), was veel kordater, spraakzamer, kwam kundiger over. Drong wel erg aan op krullen, ik gaf meerdere malen aan dat mijn natuurlijke Krul heel snel uitzakt en dan pluis gaat worden, dat ik liever stijl had. Daar had ze geen oren naar, er werd een giga hoeveelheid schuim in gedaan en difuser erop: wederom tot 3 x aangegeven dat ik de krullen echt niet mooi vond. Toen ik echt nogmaals aandrong dat ik stijl wilde, sloeg haar vriendelijke bui om en stijfde ze duidelijk vol tegenzin mijn haar. Ik werd niet meer gezien door de docent. Door de hoeveelheid schuim was de aanzet zo ontzettend vet, dat ik het thuis gelijk moest wassen. Wel een domper, omdat ik ruim 4 in de stoel heb gezeten.
Het resultaat is gelukkig ongelovelijk mooi geworden; mooie diepe rode kleur (advies van docent, 1e tweedejaars student kon niet kleur adviseren, maar was haar eerste keer highlights).
Kortom; 4 uur stoel, niet de beste ervaring, wel mooi resultaat.

Zeer vriendelijk, snel

mevrouw Barelds

Leuke ervaring, vriendelijk meisje dat voorzichtig en nauwkeurig te werk ging.

Mijn haar is hoe ik het wilde.

Jis

Goed, tevreden

Vriendelijke studenten, goede docenten

mevrouw Lebens

In het algemeen goed. De ene keer is het knippen beter geslaagd dan de andere keer. Dit keer was het prima.

De strikte begeleiding door de docent.

heer van der Veeke

Heel fijn echt helemaal geen klachten

Het is een heel fijne sfeer en de docenten luisteren ook naar je een de leerlingen nemen om ervoor op wat de docent zegt een zorgen er zo voor dat je je gewenste kapsel krijgt

heer Vos

Uitstekend geknipt

Covid-veilig

mevrouw Rikken

Deze keer wat minder dan de vorige keren. Puur doordat ik bijna 2 uur bij jullie ben geweest voor allen wassen en knippen. Ik hoefde niet te wachten. En ik wilde geen boblijn halverwege nek en heb... Deze keer wat minder dan de vorige keren. Puur doordat ik bijna 2 uur bij jullie ben geweest voor allen wassen en knippen. Ik hoefde niet te wachten. En ik wilde geen boblijn halverwege nek en heb dat wel helaas gekregen. Ik kom wel weer terug want de andere keren was ik erg tevreden.

Zeer vriendelijk