Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer Roza

Prettige medewerkers, vrolijk en enthousiast

Spontaan en vriendelijk

mevrouw Korevaar

Vriendelijk, goed geknipt, goede prijs.

vriendelijk

mevrouw Kamminga

Mijn eerste bezoek. Het verraste me hoeveel studenten er aanwezig waren.
Werd vriendelijk ontvangen
En ging tevreden naar huis.

Op afgesproken tijd geholpen.
Duidelijke communicatie tav behandeling en prijzen

mevrouw Karelse

Vlot en Goed geknipt. Plezierige ontvangst. Reservering per website is beslist een aanwinst.

Mijn complimenten voor de verbeteringen van afgelopen periode: ik wordt vlotter geholpen en plezieriger ontvangen ( voorheen konden sommige leerlingen knorrig en bot zijn aan de telefoon en balie)... Mijn complimenten voor de verbeteringen van afgelopen periode: ik wordt vlotter geholpen en plezieriger ontvangen ( voorheen konden sommige leerlingen knorrig en bot zijn aan de telefoon en balie) ik ben tevreden over mijn kapsel en zie hoe goed de docenten het knipwerk controleren.

heer Erol

De student die me begroette bij de receptie was een beetje onbeleefd. Zij knipte ook mijn haar. Zijn onbeschofte gedrag ging door. De leraar was vriendelijk. Het is grotendeels nuttig geweest. Ik... De student die me begroette bij de receptie was een beetje onbeleefd. Zij knipte ook mijn haar. Zijn onbeschofte gedrag ging door. De leraar was vriendelijk. Het is grotendeels nuttig geweest. Ik reageerde niet omdat zij student was. Ik schrijf dit voor het succes van zijn carrière. Laat haar leren haar te knippen. Laat haar leren vriendelijk en beleefd te zijn. Het is moeilijk om te slagen met dit gedrag. Ik was blij toen ik voor het eerst aankwam. De student heeft het behoorlijk geschoren. Zij was vriendelijk.

Goedkope en hoogwaardige service.

mevrouw Elzes

mevrouw van der Veer

Gezellige bezigheid. Dit keer 2leerling kapsters, 1 tweede jaars, 1 eerste jaars.

De sfeer.

Dhr De Haard

Zeer goed

Vriendelijk, behulpzaam, goed luisterend

mevrouw Hardonk

Het duurde best wel lang, maar uiteindelijk wel een erg mooi eindresultaat

Goed geknipt
Goeie docenten
Fijne ontvangst
Goede wasbeurt

Mevrouw Sijl

Over het algemeen tevreden.

Vriendelijk en goede prijs.