Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Wachttijd

heer Theofanakis

Erg vriendelijk

Jaap

Ik had het genoegen om door ik dacht Marit geknipt te worden.
ik wilde een totaal nieuw kapsel.
zij moet nog een half jaar de studie volgen heeft vertraging opgelopen door de covid . Ik had het genoegen om door ik dacht Marit geknipt te worden.
ik wilde een totaal nieuw kapsel.
maar dat zou je niet zeggen. Ze knipt snijdt als een volleerd kapster op een heel natuurlijke manier. Als of ze nooit anders gedaan heeft.
mijn nieuwe coupe is in samenspraak tot zeer goed resultaat gekomen waar ik zeer blij mee ben.
Ook haar mentor was zeer te spreken over het resultaat.
ik hoop dat ik het goed heb, maar Marit succes en bedankt.

vreindelijk goede gastvrouw.

mevrouw Paalman

Goede ontvangst! Ik had een aardige kapster. Ik ben erg blij met mijn haar!

Snel aan de beurt.

heer Meerhof

Mijn afgelopen ervaring was erg prettig. Ik ben er al een paar keer eerder geweest, maar deze keer was de student super gemotiveerd. Ze besprak uitgebreid mijn kapsel en ze legde veel uit. Hierdoor... Mijn afgelopen ervaring was erg prettig. Ik ben er al een paar keer eerder geweest, maar deze keer was de student super gemotiveerd. Ze besprak uitgebreid mijn kapsel en ze legde veel uit. Hierdoor kon ik goed aangeven wat mijn wensen waren. De behandeling was verder gezellig en erg ontspannen

Wat ik het sterkst vond was dat de student mij veel vroeg naar hoe ik het precies wou hebben en hier ook goede uitleg bij gaf. Verder was het contact erg ontspannen en professioneel. Het resultaat... Wat ik het sterkst vond was dat de student mij veel vroeg naar hoe ik het precies wou hebben en hier ook goede uitleg bij gaf. Verder was het contact erg ontspannen en professioneel. Het resultaat was uiteindelijk heel netjes en precies hoe ik het wou.

heer de bruijn

Amersfoort

beleefd, gezellige babbel tijdens het knippen

Reactie NKA Amersfoort:

Beste meneer,
Beste meneer,
wat jammer dat u niet tevreden bent over de behandeling in onze schoolsalon. Wij hebben u per email verzocht om uw contactgegevens, zodat wij dit telefonisch met u kunnen bespreken en samen een oplossing zoeken. Helaas hebben wij niets van u mogen vernemen.
M. Abers, algemeen directeur

heer Holtslag

Wij vinden het een prettige salon. Het duurt wat langer maar dat is bij ons geen probleem en de prijs staat ons ook aan.

De vriendelijkheid

mevrouw Goeman

Super geholpen, eigenlijk nog een betere ervaring dan in de normale kapsalon.

Er werd continu gevraagd of alles nog naar wens was zodat mijn haar goed werd.

mevrouw Korzelius

1e keer, verwachtingen overtroffen, voor mij geen andere kapper meer ?

Uitleg, rustig tempo, er wordt de tijd voor je genomen

Hiske

Erg positieve ervaring! Er werd uitgebreid de tijd genomen voor de knipbeurt en veel handige tips over de verzorging van het dikke krullende haar van mijn dochter werden gegeven.

Goed geknipt!

mevrouw Lubbersen

Heel goed bevallen , met een lieve leerling !

Natuurlijk de prijs