Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw van Alphen

Goede service en heel vriendelijk.

Erg fijn dat we met z'n vieren bij elkaar konden zitten. Goed over nagedacht!

mevrouw Walen

Goed, kapper was vriendelijk en ik ben tevreden met het eind resultaat

Erg vriendelijk en goede aanwijzingen

mevrouw Thomas

advies van de expert

Tanja Grootenhaar

Ik vond het heel goed. Heel professioneel. Het resultaat was ook prachtig. Ik ben erg tevreden. Het is ook fijn dat docenten steeds meekijken en advies geven. Dit gaat op een natuurlijke manier. Wat... Ik vond het heel goed. Heel professioneel. Het resultaat was ook prachtig. Ik ben erg tevreden. Het is ook fijn dat docenten steeds meekijken en advies geven. Dit gaat op een natuurlijke manier. Wat mij ook opviel was hoe beleefd de leerlingen zijn. Ze spreken de docenten steevast met mevrouw aan en de klant met U. Je voelt je een gewone klant, maar net nog extra. En ze durven ook kritiek te geven op een vriendelijke manier. Ik zou wat vaker naar de kapper moeten ter behoeven van mijn haar en dit werd mij op een zeer vriendelijke met humor duidelijk gemaakt.

Extra aandacht, veel ogen kijken naar je haar, afspraak maken gaat zeer makkelijk

heer Kortenbout

Het was erg gezellig. Leuke ervaring en relatief snel geknipt ook.

Ik heb leuk kunnen praten met de studente. Zorgvuldig geknipt en erg tevreden.

Kim

Professioneel

Denken goed mee en komen met ideeƫn

mevrouw Driessen

Ik kom zeker terug. Prijs kwaliteit is erg fijn.

Je wordt gelijk gezien en geholpen. Er wordt gevraagd wat je wilt en docenten controleren hoe het gedaan is en/of er correctie moet plaats vinden.

mevrouw de Moel

Open, professioneel en toch gezellig informeel, goed geknipt, aandacht voor mij en mijn wensen.

Kapster vroeg mij meerdere keren wat ik zelf wilde, wist dat ik mijn haar goed ken en wilde zeker niet een Model op mijn kapsel leggen. Dan voel je je gezien.

mevrouw Celem

Geholpen door een vriendelijke student

Oog voor de vak

mevrouw Uleman

Heel goed

Ik had geluk met de kapster!