Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

De heer Spoorenberg

De kapster was zeer kundig, enthousiast en had oog voor veel zaken. Zij geeft het kappers vak net iets meer waardoor klanten terug blijven komen.

mevrouw Ensink

Goede ervaring. Het was een complexe behandeling die uotstejend door zowel student en docent is uitgevoerd. Complimenten.

Persoonlijke benadering.

Prettig ontvangst altijd vriendelijk

ZIJN JONGE MENSEN DOEN HET CORRECT

mevrouw Sprong

Ik ben zeer tevreden

Mijn kapster (Noah) luisterde goed naar mijn wensen en gaf zelf advies en ideeƫn en was erg klantvriendelijk.

mevrouw Kamperman

Heel goed bevallen!

Vriendelijke ontvangst

Jordy

Positieve ervaring

Persoonlijke benadering, vriendelijke kapster, goed resultaat, prijs/kwaliteit

mevrouw Osinga

Erg goed! Ze waren professioneel, heel aardig en luisterden goed naar wat ik wilde

Ik was tevreden over alles

mevrouw Boulben

Heel goed

Vriendelijk en neemt de tijd

heer Gutter

Het was voor mij de eerste keer dat ik bij de Kappersakademie ben geweest. Ik ben erg tevreden over knippen en resultaat.

Een klein aandachtspuntje: Doordat er in de...

Een klein aandachtspuntje: Doordat er in de Priveruimte/pauzeruimte werd gerookt, had ik hier last van binnenkomst. (Ik reageer sterk op tweedehands rook, longen en ogen). Mogelijk kunnen jullie de ventilatie in deze ruimte verbeteren zodat er in de salon minder van te merken is.

Netjes ontvangen bij de balie

Reactie NKA Amersfoort:

Beste meneer,
Beste meneer,
bedankt voor uw feedback. Op al onze locaties is het niet toegestaan binnen te roken. Er mag alleen gerookt worden op de binnenplaats. Met het mooie weer van de afgelopen periodes is de rook waarschijnlijk vanaf de binnenplaats via de openstaande buitendeur naar binnengewaaid. We zullen ons team hierop attenderen. Onze excuses voor het ongemak.
Martijn Abers, algemeen directeur