Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Kinderen Scheepens

Heel positief! Er wordt goed geluisterd naar je wensen en daarop wordt goed ingespeeld.

Veel rust, aandacht voordat er geknipt gaat worden. Dat is fijn; dat geeft vertrouwen bij de klant dat duidelijk is hoe ik het graag wil. Ook werden er vragen gesteld / adviezen gegeven als ‘het in... Veel rust, aandacht voordat er geknipt gaat worden. Dat is fijn; dat geeft vertrouwen bij de klant dat duidelijk is hoe ik het graag wil. Ook werden er vragen gesteld / adviezen gegeven als ‘het in laagjes knippen maakt het kapsel wat speelser want uw kind heeft vrij zwaar haar’. Dat vind ik een goed advies!

heer Heenman

Prettige binnenkomst met vlot ontvangst en begeleiding naar de kappers stoel. Daar heb ik enige tijd moeten wachten op de kapper (ongeveer 30 minuten).

Het haar is goed geknipt door de...

Het haar is goed geknipt door de student met wat extra begeleiding en tips van de rondlopende deskundige. Overal tevreden

Mooi pand met gezellige indeling

mevrouw Gros

Beleefd en vriendelijk.

heer Vos

voldoende tijd genomen

heer Kurvers

Uitstekend. Er was genoeg ruimte om te reserveren en de behandeling was prima.

Vriendelijk, professioneel. Ook zeer goede omgang met de coronaregels

Lisa

Goed geluisterd naar mijn wensen, ook goed geknipt en lekker gewassen

Aardige medewerkers

mevrouw Flamand

Ik kom er al jaren, heel tevreden, goede sfeer, aardige studenten en goed werk!

luisteren goed, heel aardig, fijne sfeer

mevrouw van As

Je moet geen haast hebben, want alles duurt een tikje langer. Daarvoor in de plaats een studente die ongelofelijk haar best doet goed werk te leveren. Ze kunnen echt al knippen voordat ze op je... Je moet geen haast hebben, want alles duurt een tikje langer. Daarvoor in de plaats een studente die ongelofelijk haar best doet goed werk te leveren. Ze kunnen echt al knippen voordat ze op je ‘losgelaten’ worden en ze leren er tegelijkertijd bij over je hoofd heen via de docente. Dat is best leuk om naar te luisteren.

Ik was te vroeg en werd netjes opgevangen.
Ik kreeg plantaardige shampoo bij het haarwassen toen ik zei dat ik gevoelige huid heb.

mevrouw Corjanus

Uitstekende ervaring