Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

heer Cazemier

Uitstekend geknipt. Leuke kapster

Professioneel

mevrouw Bijl

Erg goed geholpen door kapster Denise! Leuke gesprekjes, hield steeds goed in de gaten of het kammen etc. geen pijn deed, en heeft m’n kapsel heel mooi geknipt. Die komt er wel!

Vriendelijke ontvangst, goed overleg met de leerling-kapster over m’n wensen etc.

heer Haandrikman

Uitstekend. Bijzonder goed geknipt door een zeer vriendelijke, vakkundige leerling

Klantvriendelijk en snel.

mevrouw Van veen

Ik werd heel netjes ontvangen en kon mijn jas veilig weghangen en werd direct geholpen. Fijn contact en er werd goed gevraagd naar wat ik er van vond. Ik vroeg naar vegan shampoo en dat werd voor me... Ik werd heel netjes ontvangen en kon mijn jas veilig weghangen en werd direct geholpen. Fijn contact en er werd goed gevraagd naar wat ik er van vond. Ik vroeg naar vegan shampoo en dat werd voor me gecheckt, dus dat is een pluspunt!

Klantcontact, moeite doen om te kijken of er vegan&dierproefvrije shampoo was

mevrouw Van raalte

Goed en vriendelijk geholpen veel advies gekregen

Meisje wist goed waar ze het over hsd

Luca Teters

Ontvangen als klant was heel netjes. Er is goed geluisterd naar de wensen van mijn zoon en op advies van de docent is hij geknipt en helemaal tevreden.

Netjes te woord gestaan.

mevrouw

Was leuk, goedkoop en gezellig (en natuurlijk mooi geknipt)

Goede begeleiding door docenten. Ze komen regelmatig checken, dat is fijn.

mevrouw Van Kalleveen

Netjes

Fijn geknipt en goede begeleiding door docenten

Reactie NKA Amersfoort:

Beste mevrouw,
Beste mevrouw,
Wat jammer dat niet gelijk duidelijk was dat u uw haar wilde doneren. Wij vinden het namelijk erg belangrijk dat wij als school een bijdrage kunnen leveren aan het vervaardigen van pruiken voor een ieder die daar gebruik van moet maken. Bij haardonaties is de knipbehandeling altijd gratis.
Martijn Abers, algemeen directeur

heer Schol

Geweldig.

Goed overleg tussen de studente, lerares en de klant.

mevrouw Oemardien

Prima!

meteen geholpen, klantvriendelijk. meed denkend.