Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer Deinum

Mm zoontje is leuk geknipt, er moet wel soms lang gewacht worden op een docent die meekijkt.

Vriendelijke kappers

mevrouw

Prima. Voelt allemaal wel wat gehaast. Kreeg geen koffie/thee aangeboden en heb niet de achterkant kunnen zien met een spiegel

Prijs

Reactie NKA Amersfoort:

Beste mevrouw Wildeboer,
Dank u wel voor het doorgeven. We zullen ons team erop attenderen.
Martijn Abers, algemeen directeur

Jaap

Prima service, vriendelijke kapster en ik ben blij met het eindresultaat. Ik ben niet geadviseerd omdat ik mijn wensen zelf duidelijk aan kon geven, maar ik kon de vraag niet overslaan

Ontspannen sfeer, de kapster ging kalm en geconcentreerd te werk. Het kapsel werd goed nagekeken

mevrouw Tieleman

Prima ervaring

Vriendelijke studenten/docenten

heer Van der Ploeg

Vriendelijk, goed advies en goed geknipt

Toezicht is goed

mevrouw Van Vulpen

Prettige kappersbeurt

Kappers krijgen goede begeleiding

heer Kruissen

Na drie jaar lang bezoeker te zijn geweest bij de kappersacademie in Amersfoort, was gisteren absoluut mijn laatste keer. Ik heb na ontvangst (met reservering) 10 minuten zitten wachten op een... Na drie jaar lang bezoeker te zijn geweest bij de kappersacademie in Amersfoort, was gisteren absoluut mijn laatste keer. Ik heb na ontvangst (met reservering) 10 minuten zitten wachten op een kapper. Na deze 10 minuten heb ik om een update gevraagd bij een docent. Deze gaf aan dat het erg druk was. Ik heb mijn begrip hiervoor getoond, maar heb aangegeven dat het fijn zou zijn als mij dit was verteld.

Na een verdere 10 minuten kwam er eindelijk iemand om mij te knippen. Deze knipbeurt heeft een uur en 10 minuten geduurd(!). Mijn reservering was om 16:30. Ik stond om 18:00 pas weer buiten.

Nu begrijp ik dat dit een opleidingsinstituut is, maar dit heb ik in alle 3 jaar dat ik klant ben geweest nog nooit meegemaakt. Dit risico wil ik nooit meer lopen, en dit was dan ook echt de laatste keer bij ee kapperacademie Amersfoort.

Ik hoop dat jullie hier iets aan hebben.

Geen. Zie bovenstaand relaas.

mevrouw Geer

Ontzettende invoelende liefdevolle behandeling van Wendy gekregen
Goed overlegd en uitgelegd wat wel en niet kon

Wendy stond al achter de ontvangstbali en ging me ook permanenten

Cat

Kapster communiceerde nauwelijks; leerpunt om een gesprek aan te gaan.

Docente was vriendelijk.

Dit x geen.

Conijn

3x langsgeweest om me te laten knippen. Leuke sfeer, goede proffesionele en vriendelijke kapsters. Prima voorzieningen.

Gezellige interactie tussen studenten en docenten. Veel check of alles naar wend is, en doordat doxenten en studenten kritisch naar details kijken ook altijd een goed resultaat.