Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Sytsma

Positief, de docent was erg gezellig en optimistisch en de student was vriendelijk en voorzichtig maar zag je leren en daar gaat het om.

De uitleg werd toegelicht aan mij waardoor het vertrouwen geeft

mevrouw Klaren

Alles eigenlijk prima verzorgd hoor.... alleen verbeterpunt:

mevrouw Vegter

Hartelijk, professioneel

Hartelijk, efficiënt, goede begeleiding

van den Ham

Goede ontvangst, fijne kapster die luistert naar je wensen en meedenkt. En ook goed een gezellig gesprek kan voeren. Knippen heel netjes, evenals verven. Met verven had ik het wel prettiger gevonden... Goede ontvangst, fijne kapster die luistert naar je wensen en meedenkt. En ook goed een gezellig gesprek kan voeren. Knippen heel netjes, evenals verven. Met verven had ik het wel prettiger gevonden om even uit de wasbakstoel naar een gewone stoel te mogen. Totale tijd stond met wassen, knippen, verven, drogen op 2,5 uur gepland, maar ik ben uiteindelijk 3 uur binnen geweest. Dat vond ik best lang. En ik miste daardoor het aanbieden van wat te drinken tussendoor. Verder tevreden met het eindresultaat.

Ik kon direct geholpen worden, goed eindresultaat.

Reactie NKA Amersfoort:

Beste mevrouw,
Beste mevrouw,
Wat jammer dat de behandeling zo lang heeft geduurd. Maar fijn te lezen dat u tevreden bent over het eindresultaat. We zullen dit bespreken in ons team en hopen u de volgende keer weer van dienst te kunnen zijn.
Martijn Abers, algemeen directeur

mevrouw Bruine

Vind het een gezellige en vriendelijke omgeving en er wordt op professionele wijze gehandeld. Leerlingen zijn erg serieus in hun opleiding dit merk je in de manier van omgang met de klant.

Manier van onderwijs. De omgang met klant en tussen leerling en docent is professioneel

G vd A

Goed, wel duidelijker beginnende leerling

Vriendelijk en duidelijk. Ook over de maatregelen. Fijn

mevrouw de Boer

Ik ben goed geknipt en de kapster was ook zeer vriendelijk. Ik vond echter wel dat ik lang moest wachten voor ik aan de beurt was. Ik had om 15.45 een afspraak en was pas rond 16.10 aan de beurt.... Ik ben goed geknipt en de kapster was ook zeer vriendelijk. Ik vond echter wel dat ik lang moest wachten voor ik aan de beurt was. Ik had om 15.45 een afspraak en was pas rond 16.10 aan de beurt. Het knippen zelf duurde ook wat langer door de controles van de docent, maar dit vond ik geen probleem

De kapster was erg vriendelijk en deed goed haar best om een praatje te maken. Ook heeft ze mij goed geknipt

Simone

Goed!

Professioneel geknipt

mevrouw Mommersteeg

Alles heel duidelijk

heer Smink

Lang moeten wachten tot de kapster er was

Vriendelijk