Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling

heer Sluitman

Amersfoort

Prettig en snel geholpen

mevrouw Browne

Altijd onder de indruk van hoe vriendelijk en respectvol de begeleiding van de studenten is.

Vriendelijkheid

heer van Boekel

N.v.t.

mevrouw Leeuwis

Er hing een fijne ontspannen sfeer, de studenten hadden het duidelijk na hun zin en konden allemaal goed met de docenten. Er was wel vaak onduidelijkheid over pauzes.

Hoe ze zich voorstellen

heer van de Kerk

Goed geknipt door een kundige dame.

Nee

mevrouw Werff

Ik kom hier al vele jaren. Ik weet niet wat het is maar ben nu twee keer flink verknipt. Daarom meld ik hier tòch dat de toezicht TIJDENS KNIPPEN beter kan. Iets te drinken aanbieden kan ook wat... Ik kom hier al vele jaren. Ik weet niet wat het is maar ben nu twee keer flink verknipt. Daarom meld ik hier tòch dat de toezicht TIJDENS KNIPPEN beter kan. Iets te drinken aanbieden kan ook wat regelmatiger. De ene keer krijgt de klant wel iets aangeboden de andere keer niets. Verder zou het goed zijn als de kapper adviezen geeft qua model en niet alleen van haar verzorgende middelen. Jammer dat het niet meer is wat het was.

Leerlingen zijn allemaal evenwaardig. De één wat stiller dan de ander maar daar help ik ze wel mee door😉

mevrouw Schuurman

Heel erg gezellig

Alles was goed gedaan

mevrouw kodden

Prettig

Ik had wat vragen over het model van me haar, deze zijn naar wens beantwoord en geknipt

heer Koppenberg

Super goed geknipt