Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Geersing

Er gezellig en professioneel, heel fijn dat de docent soms langs kwam lopen met tips. Ik ben uitstekend geknipt! Voor herhaling vatbaar.

Er gezellig en vriendelijke studenten die er rondlopen.

heer Riphagen

Mijn ervaring is erg enthousiaste leerlingen weet wat ze willen maar sommige zijn te bang om met klanten te praten. Onzeker dus de manier waarop je als klant word behandeld is erg goed. Menig... Mijn ervaring is erg enthousiaste leerlingen weet wat ze willen maar sommige zijn te bang om met klanten te praten. Onzeker dus de manier waarop je als klant word behandeld is erg goed. Menig student heeft het kappersvak al aardig onder de knie . Het is altijd leuk om naar de kapper te gaan

geen extra sterke punten gezien. Kwam wel professioneel over

mevrouw Haberland

To the point en vriendelijk

mevrouw Janssen

De eerste keer dat ik hier m'n haar heb laten knippen. Op aanraden van een vriendin die hier vaker komt. Vriendelijke kapster en een lerares die enthousiast en met plezier rondliep en advies gaf.... De eerste keer dat ik hier m'n haar heb laten knippen. Op aanraden van een vriendin die hier vaker komt. Vriendelijke kapster en een lerares die enthousiast en met plezier rondliep en advies gaf. Zeer motiverend. Leuke ervaring en goed geknipt. Goede maatregelen getroffen m.b.t. corona adviezen! Voor nu ook belangrijk!

Er kwamen meerdere mensen gelijktijdig. Beetje rommelige entree.

mevrouw Allom

Wat langzaam maar wel goed geknipt

door de controle van het knippen wordt het extra goed gedaan. Het was mooi en schoon haar achteraf

mevrouw Postema

Gedegen

Gedegen onderzoek naar welke kleur past bij mijn haar

mevrouw Feunekes

Ik werd netjes ontvangen en voorgesteld aan de kapster die mij hielp. Marloes werkte netjes, dacht goed mee met mijn eigen ideeƫn en waarbij nodig was, vroeg ze hulp van haar docent.

Goed meedenken en over de technieken hoe het kapsel het best geknipt kan worden bij mijn gezicht.

mevrouw van Rietschoten

Vriendelijke kapster, ze heeft me goed begeleid en een leuk gesprek met me gevoerd. Ik ben ook erg tevreden over het resultaat!

De vriendelijkheid

mevrouw Visscher

Zeer positief

Het meisje dat mij hielp was erg behulpzaam, dacht goed mee en nam uitgebreid de tijd

mevrouw Bosma

Goed, aardig en tijd genomen

Tijd genomen, goede controle door docenten