Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw Brink

Ik ben zeer tevreden

Vriendelijke mensen en goede kapster

heer IJdo

Bij dit laatste bezoek niet tevreden.
Ontdekte net voor vertrek onregelmatigheden in het kapsel.
Deze zijn daarna nog even gecorrigeerd door de leerling.
Een leerling moet leren,...
Bij dit laatste bezoek niet tevreden.
Ontdekte net voor vertrek onregelmatigheden in het kapsel.
Deze zijn daarna nog even gecorrigeerd door de leerling.
Een leerling moet leren, dat snap ik, maar de docent had dit moeten zien vind ik.

Wel vriendelijk, maar een beetje chaotisch.

Mevrouw

Fijne manier van werken. Kapster was alleen niet spraakzaam en leek er niet zoveel zin in te hebben. Wel super tevreden over mijn kapsel.

Tijdens het opstarten hielp een docent mijn wensen helder te krijgen die de student nog niet had uitgevraagd

mevrouw Winter

Het is me toch weer overkomen. mijn nadrukkelijk wens was om de lengte zo te laten, dus een snippertje!! en twee maal laten zien dat ik een staart opzij nadrukkelijk nog wilde! er is toch weer veel... Het is me toch weer overkomen. mijn nadrukkelijk wens was om de lengte zo te laten, dus een snippertje!! en twee maal laten zien dat ik een staart opzij nadrukkelijk nog wilde! er is toch weer veel te veel af en de staart, die ik in een half jaar had gekweekt, lukt niet meer. ik had de docent in het begin bij dit verhaal moeten vragen. zij kwam pas na het wassen.

allemaal lieve mensen

Reactie NKA Amersfoort:

Beste mevrouw Winter, Wat vervelend om dit te moeten lezen. Excuus voor dit ongemak. Zou u bij een volgend bezoek dit nogmaals kenbaar willen maken bij de docent? Dit mag natuurlijk niet nog een... Beste mevrouw Winter, Wat vervelend om dit te moeten lezen. Excuus voor dit ongemak. Zou u bij een volgend bezoek dit nogmaals kenbaar willen maken bij de docent? Dit mag natuurlijk niet nog een keer gebeuren. Wij zullen er zelf ook een notitie van maken in ons systeem. We hopen u bij een volgend bezoek aan onze salon beter van dient te kunnen zijn. Met vriendelijk groet, Martijn Abers, Algemeen directeur.

mevrouw Hop

Uitstekend. Resultaat boven verwachting.

Duidelijke communicatie, vriendelijke benadering.

Emma

Positieve eerste ervaring! Netjes en vriendelijk geholpen

Er werd goed naar me geluisterd

mevrouw Otten

Ontvangst was goed, heb me geen seconde onprettig gevoeld. Het wassen van de haren had wat intensiever gemogen( had het idee dat de shampoo erin gedaan werd even een beetje het hoofd en haren... Ontvangst was goed, heb me geen seconde onprettig gevoeld. Het wassen van de haren had wat intensiever gemogen( had het idee dat de shampoo erin gedaan werd even een beetje het hoofd en haren gekneed en toen weer uitgespeeld werd ). Knippen ging goed. Heb wel 2x gezegd dat het wat korter mocht, Wat ze ook deed. Het werd nagekeken en bij geknipt waar het niet helemaal recht was. Ik had ook gevraagd om het voor iets te laten rondlopen (in laagjes ) zo dat het niet zo stijf naar beneden hing en recht ..Dit is naar mijn mening niet hele maal gelukt. Ik heb erg dik haar en dan staat het haar erg uit .
Verder ben ik erg tevreden en kom zeker weer terug.

Er was aandacht en een gezellig praatje.

heer Pragt

Vriendelijk, ontspannen

Prijs

mevrouw van Leeuwen

Kapster was erg goed. Ik wilde achter geen laagjes en ze opperde om wel iets van beweging aan te brengen door te mazen en de hoek eruit te snijden en mn haar heeft zonder overdrijven nog nooit zo... Kapster was erg goed. Ik wilde achter geen laagjes en ze opperde om wel iets van beweging aan te brengen door te mazen en de hoek eruit te snijden en mn haar heeft zonder overdrijven nog nooit zo leuk gezeten. Ik ben er heel blij mee!

Vriendelijk

heer Bel

Uitstekende eerste ervaring

Vriendelijkheid, aandacht voor de klant, tijd nemen