Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

mevrouw van Werff

Altijd fijn om daar geholpen te worden. Prijsberekeningen zet ik mijn vraagtekens bij.

Altijd vriendelijk en vakkundig.

heer Haitsma

Prima, ik kom hier al een tijdje en ben nog niet teleurgesteld.

Goede kapsters/kappers,

mevrouw Roke

Heel goed

Vakkundig

mevrouw Bottenheft-Bleesing

goede bespreking over kleur en model

mevrouw van der Kuijl

Perfect!

Heel vriendelijk en geruststellend.

heer Van Der Waard

Gezellige ongedwongen sfeer

Iedereen doet zijn best.

heer Blom

Wordt goed geknipt.

mevrouw Coenen

Uitstekend

geduldig uitvoeren hetgeen de klant wenst

mevrouw Van Drie

Niet fijn, aangezien en de klanten alsmede de kappers een mondkap moeten dragen zal ik voorlopig naar een andere kapper gaan. ik vond het ook niet prettig dat ik daarvoor moet betalen en het was de... Niet fijn, aangezien en de klanten alsmede de kappers een mondkap moeten dragen zal ik voorlopig naar een andere kapper gaan. ik vond het ook niet prettig dat ik daarvoor moet betalen en het was de meest benauwde en onprettige ervaring ooit. Ook hoe ik hierop werd aangesproken was niet top. ik had eigen mondkapje(stukkie stof)bij me maar er werd me wel gezegd dat ik die eerst al wel gebruikt had. niet te geloven. nee hier zie je me niet meer. eigen keuze of je een mondkap op wil en dat geldt ook voor de leerlingen. ik kon ook niet goed met haar communiceren.

wel goed geknipt al was het iets te kort

Reactie NKA Amersfoort:

Beste mevrouw Van Drie, Ook wij vinden het niet altijd prettig om een mondkapje te dragen. Echter uw en onze gezondheid is ons veel waard. Wij dragen de mondkapjes niet voor niets. We respecteren... Beste mevrouw Van Drie, Ook wij vinden het niet altijd prettig om een mondkapje te dragen. Echter uw en onze gezondheid is ons veel waard. Wij dragen de mondkapjes niet voor niets. We respecteren uiteraard uw besluit maar we vinden het jammer als we u als klant gaan missen. We rekenen overigens slechts (inkoopprijs) €0,55 voor een mondkapje. Goedkoper konden we ze niet krijgen. Fijne dag, Martijn Abers Algemeen directeur

mevrouw van Loon

Goed ga er graag heen

Er wordt goed geluisterd naar wat je wilt en wat er gedaan moet worden wordt goed gedaan