Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

heer Wijker

Een heel spontane werkruimte voor werknemers en klanten

ongedwongenheid

mevrouw de bont-bartels

Professioneel en gezellig

vriendelijk en behulpzaam

John Linckens

Kom er al jaren en bevalt mij prima.

Voordelig en wordt bijna altijd geknipt zoals gewenst.

Ingrid Westerink

Ik ben zeer tevreden over de kappersacademie in Amersfoort. Je wordt altijd vriendelijk geholpen en de begeleiding van de studenten is prima? Vind het ontzettend jammer dat er nu door de corona tijd... Ik ben zeer tevreden over de kappersacademie in Amersfoort. Je wordt altijd vriendelijk geholpen en de begeleiding van de studenten is prima? Vind het ontzettend jammer dat er nu door de corona tijd niet geknipt mag worden vanwege dat het een MBO OPLEIDING is. Ik kijk uit naar het moment dat mijn man, vriendin en ik weer geknipt kunnen worden. Voor ons een uitje.

De studenten zijn beleefd en zéér gemotiveerd om je met een mooi kapsel de deur uit te laten gaan.

Stan de Beer

Weer goed geholpen en geknipt dit keer door Mara. Goed gevoel voor werken met kinderen, goed geknipt en goed geholpen door de docenten. Wij zijn tevreden.

Hygiëne en omgang met kinderen.

Jolien Nienkemper

Prettig. Er werd goed van tevoren aangegeven wat er ging gebeuren en hoeveel alles ging kosten.

Ik werd gelijk geholpen aan de balie

Anouk

Leuk om mee te maken, goed geknipt

Ik werd geholpen door een goede kapster! Ze dacht goed mee over wat voor mij goed zou zijn

P3ima geknipt

Prijs

Goede begeleiding, erg tevreden ;-)

Jas aannemen

Kom hier al jaren. Meestal
Goed geknipt. Meestal als je belt moet je altijd wachten, misschien een snellere telefoon afhandeling.

Gelijk ontvangen en jas ingenomen