Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Het was een goede ervaring. Ik ben juist geholpen en ben tevreden naar huis gegaan.

Goedkoop en professioneel

Ivar van Diermen

Héél goed

Gevoel dat ze weten wat ze doen. Daarnaast ook gezellig en ongedwongen een praatje kunnen maken.

Overhorst

Vriendelijk

Buys

Positief !!. De ontvangst is klant vriendelijk. De leerling die mij knipte ( ik meen Marit ) was correct en knipte goed. De docent begeleide goed.

In één woord goed.

Ik moest wat lang wachten

Goede controle door lerares

Roos Klijmeij

Weer goed geknipt door goed opgeleide leerling kapster.

vriendelijk

Mijn ervaring met de NL Kappersakademie is zeer positief. Na een knipafspraak is het haar altijd netjes geknipt en ieder wordt met respect behandeld.
Enige nadeel is de wachttijd op een docent...
Enige nadeel is de wachttijd op een docent wanneer de leerling klaar is, daarbij komt kijken dat ik niet het idee heb dat er door de leerling geseind wordt dat hij/zij klaar is (waardoor het dus langer duurt tot een docent er is).

Prijs kwaliteit verhouding

Mijn haar is heel goed geknipt. De student was heel vriendelijk en precies .wat fijn was .

vriendelijk.prettig .rustig

Heel positief! Deskundige kapster die wist wat ze deed, complimenten ! Ging tevreden de deur uit.

Deskundig en goes resultaat

G. van Stralen

Buitengewoon goed. Voor het eerst geknipt door een jongen/man. Echt een talent, zowel wat de kapper- als communicatievaardigheden betreft

Snel, effectief, aandachtig en beleefd. Je voelt je welkom