Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Kea

Mijn haar was een ramp en het verbaasd me dat het heel goed uitkwam met verven ik been zeer te vreden

De leerlingen waren goed begeleid, ik kan vetrouwen dat ik in goeie handen ben

Ik ben gekapt door Ester. Ze deed het prima. Ze maakte een vriendelijk persoonlijk praatje. Luisterde goed naar mijn wens over de behandeling en voerde die netjes en vriendelijk uit. Ik ben blij met... Ik ben gekapt door Ester. Ze deed het prima. Ze maakte een vriendelijk persoonlijk praatje. Luisterde goed naar mijn wens over de behandeling en voerde die netjes en vriendelijk uit. Ik ben blij met het eindresultaat.

Ondanks de vele klanten en kapsters en leerlingen in de zaak was de sfeer heel relaxt

Ingeborg Kamerman

Meer dan goed, kom er graag.

Altijd druk, vriendelijk, schoon

Kamerman

Erg vriendelijk en geduldig

Je wordt meteen netjes en vriendelijk ontvangen.

Voor de eerste keer, een heel prettige ervaring

was niet druk, dus werd heel snel geholpen

Was de 1e keer en is prima bevallen.

Nog geen mening

Ik vind het leuk om naar de Kappersakademie te gaan. Een nadeel is dat het lang duurt, zeker als je haar geverfd wordt. Ik ben zeker 4 uur kwijt en dat is best lang. Ik weet dat het lang kan duren,... Ik vind het leuk om naar de Kappersakademie te gaan. Een nadeel is dat het lang duurt, zeker als je haar geverfd wordt. Ik ben zeker 4 uur kwijt en dat is best lang. Ik weet dat het lang kan duren, maar hoop altijd dat het toch net iets sneller kan.

Prijs-kwaliteit. Je haar wordt altijd door de docenten gecontroleerd.

Reactie NKA Amersfoort:

Beste mevrouw, 4 Uur is ook best een lange zit. Bedankt voor uw feedback, we zullen dit met on team bespreken. Fijne dag en graag weer tot een volgende keer, Martijn Abers, Algemeen directeur

Uitstekend

Vriendelijk

Ik kom er al een jaar of 6. Prijs is een argument, maar ik word vrijwel altijd goed geknipt, daarom kom ik terug

vriendelijk, maar niet bijzonder

Reactie NKA Amersfoort:

Beste mevrouw, Bedankt voor uw reactie. Dit lezen we natuurlijk graag! Fijne dag, Martijn Abers, Algemeen directeur

Zeer prettig. Fijne ontvangst, professioneel geholpen en goed resultaat

Professioneel vriendelijk en efficient. Precies zoals het zou moeten ben ik van mening