Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

Richard Koekebakker

Goede ontvangst, vriendelijke kappers en tevreden met het resultaat.

Vriendelijk en tevreden over het resultaat.

Ik kom al enkele jaren bij de Nederlandse Kappersakademie en ben er zeer tevreden over. Er wordt goed geluisterd naar mijn wensen en tussendoor ook vragen gesteld of het zo goed is of nog aangepast... Ik kom al enkele jaren bij de Nederlandse Kappersakademie en ben er zeer tevreden over. Er wordt goed geluisterd naar mijn wensen en tussendoor ook vragen gesteld of het zo goed is of nog aangepast moet worden.

gastvrije ontvangst. Goede vragen mbt wensen. Lekker kopje koffie of thee.

Ellie

Goed geknipt door Charlotte, en ook gezellig met haar gepraat. Helemaal top dus!

Persoonlijk

Verzorgd

Zorgvuldigheid

Jaap

Heel goed

Netheid, vriendelijkheid

Marije Lebens

Vaardige en heel aardige kapster (Cees).

Snel, vaardig en vriendelijk.

Leny

Om de 6 à 7 wkn kom ik al 3 ruim 3 jaar.

Voelt veilig. Voldoende toezicht. Iedereen helpt elkaar. Leuk om te zien.

Geels

Goed geknipt.

Het meisje wist wat ze deed en adviseerde goed over de lengte en de mogelijkheden.

Natasja Zeldenrijk

Zeer goed. Ontvangst duurde wat lang ivm telefoon en iets met computer. Vervolgens op een plekje neergezet. Er werd uitgebreid naar mijn wensen geluisterd en hier werden vervolgens de juiste dames... Zeer goed. Ontvangst duurde wat lang ivm telefoon en iets met computer. Vervolgens op een plekje neergezet. Er werd uitgebreid naar mijn wensen geluisterd en hier werden vervolgens de juiste dames bij gezocht.
Alles werd stap voor stap uitgelegd en goed gecontroleerd.
Je merkt dat het een school is aan het feit dat er op een gegeven moment wat meiden niets meer te doen hadden en gingen klieken bij de wasbak waar ik zat. Ze waren nogal luidruchtig aan het spreken over roken en vriendjes. Niet professioneel. Ze werden hier later door de docent op aangesproken. Het is een leerproces.
Door de twee dames die mij hadden geknipt en gekleurd en de begeleidende docent ben ik prima behandeld. En het resultaat mag er zijn. Blij! Kom zeker terug.

Aandacht die er was voor mijn wensen en de manier waarop dit gerealiseerd werd. Ook genoeg te drinken gekregen en gezellig gekletst.