Bent u tevreden over uw kapsel?
Toezicht tijdens de behandeling
Advies voor uw haar
Ontvangst
Wens van de klant
Sfeer in de kapssalon
Wachttijd

André

Lange zit, maar wel tevreden met resultaat

Kopje koffie, schoon toilet, jas aanname

Heel goed

De kappers waren heel vriendelijk.

Anouk

Ik was nieuw en het was voor mij een hele ervaring. Ik werd een beetje in het diepe gegooid en wist niet wat ik kon verwachten. Maar ik ben weggegaan met een leuk kapsel en een erg goede ervaring!

Goede sfeer onderling en ook zeker tussen studenten en docenten. Ze doen heel erg hun best en zijn zeker leergierig!

Prima!

Goede uitleg van kapster, stap voor stap vertelde zij wat ze ging doen en stelde steeds vragen. Was rustig en vriendelijk en luisterde goed naar haar docent. En ook: tijdens het wassen stond ze ook... Goede uitleg van kapster, stap voor stap vertelde zij wat ze ging doen en stelde steeds vragen. Was rustig en vriendelijk en luisterde goed naar haar docent. En ook: tijdens het wassen stond ze ook open voor suggestie en ging daar goed mee om.

mevrouw Rossum van

Persoonlijke aandacht én heel goed begrijpen wat je als klant nodig hebt. Tijd nemen om mee te denken over wat jij wil met je kapsel.

Je wordt meegenomen in de technische aspecten van het kappersvak. Je krijgt het gevoel dat jouw haar het aller belangrijkste is wat er die dag te doen is. Samenwerking tussen student en docent lijkt uitstekend.

Kitty

Vriendelijkheid

fred aijtink

Altijd gezellig en vriendelijke dames die mijn kuif sparen

eindelijk was zij er weer eens. Een leidster. zij heeft een vriendelijke uitstraling.

Dirk

Gewoon goed eigenlijk

Afspraak via website gemaakt, en dus snel gevonden. Je jas wordt aangenomen, je krijgt wat te drinken. Je voelt je meteen weer welkom!

Julia van Leeuwen

Heel goed! Aardige studente

Goed geknipt

Leonie

Oprecht goed geknipt, heel echt goed concept

Goed geknipt !